قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: سپتامبر 22nd, 2016 | 11:22 ق.ظ| كد خبر: 4478
با پیشنهاد بخشدار اسلام آباد:
از سال آینده اسلام آباد قطب آموزشی در رشته های فنی ونظری می شود
از سال آینده اسلام آباد قطب آموزشی در رشته های فنی ونظری می شود با قول مساعد مدیر آموزش پرورش شهرستان پارس آباد شهراسلام آباد از سال آینده قطب آموزشی در رشته های فنی حرفه ای می شود.

به گزارش مغان رسا ، جلسه ای با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان و معاونت آموزشی آن اداره و با مشارکت معتمدین و انجمن اولیا و مربیان بخش اسلام آباد مغان به ریاست و میزبانی مهندس حاجی پور بخشدار اسلام آباد مغان در محل بخشداری اسلام آباد مغان تشکیل گردید.

در این جلسه بخشدار اسلام آباد ضمن خیرمقدم گوئی و تقدیر و تشکر از اهتمام ویژه مدیر و معتمدین به مساله اساسی و زیربنائی آموزش، به کاستی ها و مشکلات آموزشی بخش از جمله استقرار یک دستگاه کانکس در روستای گونشلی و ایجاد رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش در مرکز بخش اسلام آباد مغان بعنوان کانون و قطب آموزشی پرداخته و خواستار حل و فصل موضوع از طریق مشارکت مردمی و توجه ویژه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان شد.

ایشان در ادامه به خطرات و حوادث احتمالی تصادفات جاده ای ناشی از رفت و آمد دانش آموزان بخش به مرکز شهرستان( پارس آبادمغان ) و به تراکم بالای دانش آموزان در کلاس ها اشاره کرده و لزوم قطب بندی آموزشی را یاد آور شدند.

احمد دهقانی مدیر آموزش پرورش ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار و معتمدین و انجمن اولیا و مربیان بدلیل پیگیری مسائل آموزشی و کمک های مردمی اهالی بخش، با اشاره به سند تحول بنیادی آموزش استقرار تمامی رشته ها بخصوص رشته های فنی و حرفه ای و ایجاد قطب آموزشی در مرکز بخش را از برنامه های سال آتی آموزش و پرورش شهرستان خواند.

گفتنی است بخاطر محدود بودن زمان تا آغاز مدارس و ثبت نام دانش آموزان و کمبود فرصت انتقال باعث شد از سال آینده ۱۳۹۶ خورشیدی با آغاز مدارس مجتمع های آموزشی دخترانه و پسرانه بخش اسلام آباد مغان با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان و مدارس شهرستان دانش آموزان بخش در مجتمع های خود بخش ادامه تحصیل خواهند کرد.

در پایان معتمدین و ریش سفیدان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های وپژه مهندس حاجی پور بخشدار اسلام آباد مغان و آقای دهقان مدیر آموزش و پرورش خواستار توجه وپژه به بخش جدیدالاتاسیس اما با قدمت بالای آموزشی شدند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...