قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 22nd, 2022 | 12:46 ب.ظ| كد خبر: 5539
اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر پارس آباد سرعت بیشتری بگیر
اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر پارس آباد سرعت بیشتری بگیر امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: مردم از طولانی شدن پروژه‌های عمرانی گله مند هستند که لازم است شهرداری به این پروژه‌ها سرعت بخشد.

برات پیری ، مغان رسا-حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر پارس آباد سرعت بیشتری بگیرد، اظهار کرد: شهرداری در اجرای طرح‌های عمرانی و تعمیر معابر با سرعت عمل بیشتری اقدام نماید که مردم از طولانی شدن این پروژه‌ها از جمله مرمت کمربندی ناراضی هستند و دچار ضرر و زیان‌ها شده اند.

وی ضمن تشکر از مسئولین امر در راستای ساماندهی ترافیک شهر تاکید کرد: هر طرح ترافیکی باید با در نظر گرفتن جمیع تبعاتش اجرا گردد و اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید از منافع کسبه در طرح‌های ترافیکی دفاع کند.

خطیب جمعه پارس آباد از ستاد مردمی در راستای برگزاری مراسم‌ها و جشن باشکوه عید غدیرخم که در جوار شهدای گمنام شهرستان پارس آباد برگزار شد، تشکر کرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی عنوان کرد: اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت مرحوم آیت الله سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه فرهنگی هر شهر بشمار می‌رود، افزود: امروزه به لحاظ استقبال گسترده مردم از نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه از کشور نماز جمعه با اتحاد و انسجام مردم برگزار می‌شود.

وی در خصوص لزوم برخورد قاطع و قانون‌مدار پلیس امنیت اخلاقی با هنجار شکنان عفاف و حجاب تاکید کرد:
وظیفه ذاتی نیروی انتظامی برخورد با هنجار شکنان حوزه عفاف و حجاب است و امت حزب الله به طور قاطع از این نیروی خدوم و تلاشگر حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دشمنان در جنگ فرهنگی بنیان خانواده را هدف قرار داده است، بیان کرد: خانواده‌ها باید در راستای ترویج این امر به خوبی در حفظ حجاب و عفاف تلاش و کوشش کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی در خصوص هشدار مقام معظم رهبری به رئیس جمهور ترکیه اشاره کرده و گفت: ایران تحمل بستن مرز خود با ارمنستان را

نخواهد داشت و هر گونه عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه به نفع تروریست‌ها و به ضرر مصالح کلان ترکیه است.


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...