قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 16th, 2022 | 16:34 ب.ظ| كد خبر: 5600
خط دوم کمربندی بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید
خط دوم کمربندی بیله‌سوار به بهره‌برداری رسید سیامک دژآلود- مغان رسا ، سیدحامد عاملی در مراسم افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار، اظهار کرد: پروژه کمربندی بیله‌سوار یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم بود که با همت اداره کل راهداری استان امروز به بهره‌برداری رسید. وی با اشاره به اینکه امسال منابع بسیار خوبی برای راه‌های شهرستان بیله‌سوار تخصیص یافته است افزود: پروژه‌های […]

سیامک دژآلود- مغان رسا ، سیدحامد عاملی در مراسم افتتاح پروژه کمربندی بیله‌سوار، اظهار کرد: پروژه کمربندی بیله‌سوار یکی از دغدغه‌ها و مطالبات اصلی مردم بود که با همت اداره کل راهداری استان امروز به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال منابع بسیار خوبی برای راه‌های شهرستان بیله‌سوار تخصیص یافته است افزود: پروژه‌های متعددی در حوزه راهداری استان اردبیل در حال انجام است که انتظار می‌رود بخشی از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری افتتاح شود.

رئیس شورای اداری استان اردبیـل در دست اقدام بودن عملیات روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از محور گرمی- بیله‌سوار را یادآور شد و تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران ۵ کیلومتر از مسیر انجام شده، ۵ کیلومتر در حال انجام و ۵ کیلومتر بعدی نیز از فردا آغاز و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

عاملی از اختصاص ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه‌های استان اردبیل خبر داد و گفت: پروژه چهارخطه کردن بیله‌سوار به گرمی نیز در دست اقدام است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با قرارگاه خاتم‌الانبیا، افزود: مقرر شد ۷ کیلومتر از مسیر بیله‌سوار به گرمی و ۷ کیلومتر نیز از طرف گرمی به بیله‌سوار تا پایان سال جاری چهار خطه شود.


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...