قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 16th, 2022 | 16:42 ب.ظ| كد خبر: 5567
قرارگاه خاتم‌الانبیاء راه‌آهن اردبیل ـ پارس‌آباد را اجرا می‌کند
قرارگاه خاتم‌الانبیاء راه‌آهن اردبیل ـ پارس‌آباد را اجرا می‌کند بهروز نوری ، مغان رسا –  صدیف بدری روز پنجشنبه در تشریح نتایج جلسه مشترک نمایندگان و مسئولان استان اردبیل با سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه پروژه‌های عمران شهری و بیمارستان یکهزار تختخوابی اردبیل پیگیری شده و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای این پروژه‌ها اعلام […]

بهروز نوری ، مغان رسا –  صدیف بدری روز پنجشنبه در تشریح نتایج جلسه مشترک نمایندگان و مسئولان استان اردبیل با سردار هوشی سادات فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء به خبرنگار ایرنا گفت: در این جلسه پروژه‌های عمران شهری و بیمارستان یکهزار تختخوابی اردبیل پیگیری شده و فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای این پروژه‌ها اعلام آمادگی کرد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: طی چند روز آینده تفاهم‌نامه قرارگاه خاتم الانبیاء و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در مورد احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی اردبیل در دو فاز به صورت مجدد منعقد می‌شود.

عملیات اجرایی فاز نخست بیمارستان بزرگ یکهزار تختخوابی اردبیل تحت نام بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی سینا در آبان ماه ۱۳۹۹ و طی آیینی با حضور سعید محمد فرمانده وقت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا در محل سایت بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدماتی بهداشتی و درمانی استان اردبیل آغاز ولی در این مدت روند اجرایی آن متوقف شد.

دکتر شهرام حبیب‌زاده رییس وقت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در آیین کلنگ زنی این بیمارستان اعلام کرد که فاز نخست این واحد درمانی با هفت طبقه و ۵۴ هزار متر مربع و هر طبقه به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث شده و در اختیار بخش درمان استان قرار می‌گیرد.

هر چند وی خواستار تامین اعتبار بموقع طبق برنامه زمانی ۳۶ ماهه اجرایی برای تکمیل این طرح شد، ولی طی ۲ سال گذشته اجرای این طرح توسط قرارگاه خاتم الانبیاء به علت تامین نشدن اعتبار متوقف شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه روز گذشته با فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء مشکل تامین اعتبار این پروژه رفع شد و این قرارگاه سازندگی به زودی عملیات اجرایی آن را در قالب تفاهم‌نامه مجددی که به امضا می‌رسد، آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: طبق توافق صورت گرفته، مقرر شد که اعتبار سالانه اجرای این طرح از محل تهاتر فروش نفت و سایر منابع تامین شده و در اختیار مجری طرح قرار گیرد.

بدری همچنین افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء برای اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل – پارس‌آباد نیز اعلام آمادگی کرده و برابر توافق اخیر متعهد شده است که با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی، برای اجرای بزرگراه مشگین‌شهر – پارس‌آباد و همچنین ۸۵ کیلومتر باقیمانده از مسیر بزرگراه اردبیل – سرچم، از محل اعتبارات تهاتر فروش نفت اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس از شروع عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح بسیج برای اتصال کمربندی بسیج به بلوار ولایت شورابیل در محدوده شهری اردبیل توسط قرارگاه خاتم‌الانبیا ظرف چند روز آینده خبر داد و افزود: بر اساس این توافق، مقرر شد که عملیات اجرایی تقاطع بلوار ورودی نیایش با بزرگراه اردبیل – تبریز نیز تسریع شده و در هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری برسد.


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...