قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 25th, 2022 | 11:18 ق.ظ| كد خبر: 5597
۲۶ پروژه عمرانی در شهر اردبیل عملیاتی می شود
۲۶ پروژه عمرانی در شهر اردبیل عملیاتی می شود به گفته محمود صفری برنامه ۳۳۴ پروژه طرح‌ و پروژه‌ عمرانی شروع شده و ۲۶ پروژه نیز تا پایان خردادماه عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

سیامک دژآلود- مغان رسا -همزمان با سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر پل شهید حاج قاسم سلیمانی در اردبیل با هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد ریال و به همت قرارگاه خاتم‌الانبیا به بهره‌برداری رسید.

در مراسم افتتاح پل شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور استاندار اردبیل و اعضای شورای شهر در ورودی شهر اردبیل از سمت آستارا برگزار شد، شهردار اردبیل اظهار کرد: برای احداث این پل شهرداری اردبیل ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده تا با آراستگی کامل شاهد بهره‌برداری از این پل باشیم.

محمود صفری افزود: در کنار پل شهید حاج قاسم سلیمانی، دوربرگردان میدان ورزش اردبیل که به نام علی دایی نامگذاری شد، با هزینه‌کرد ۵۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

پل قدس را بطور کامل تحویل نگرفته ایم

وی گفت: تا آخر شهریورماه پل قدس و نیایش اردبیل نیز تکمیل و آماده افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل به تحویل موقت پل قدس تا پایان خردادماه اشاره کرد و افزود: عرشه اصلی پل قدس در حال بهره‌برداری است و ما به صورت کامل این پل را تحویل نگرفته‌ایم ولی سعی داریم با تحویل موقت در ماه جاری، تا هفته دولت این پل را آراسته کرده و آماده افتتاح در هفته دولت کنیم.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بخش عظیمی از پروژه‌های عمرانی اردبیل که در فصل کاری در حال انجام است، تا شهریورماه تکمیل خواهد شد که نمونه آن تکمیل کارخانه تولید پازل و مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل است تا پلیس بتواند در این حوزه اقدامات مناسب پیشگیرانه را انجام دهد.

صفری ادامه داد: شهرداری ۸۰۰ میلیارد تومان امسال کارهای عمرانی انجام می‌دهد که در قالب ۳۳۴ پروژه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شروع شده و ۲۶ پروژه نیز تا پایان خردادماه عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

صفری انتقال بازار آهن‌فروشان در ۳۸ هکتار زمین در خارج از محدوده شهر و طراحی مناسب باغ شریعت اردبیل را یادآور شد و تصریح کرد: بدون یک متر تغییر کاربری، باغ شریعت اردبیل در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا به عنوان فضای سبز و پارک جنگلی مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: سعی ما بر این است تا با اتصال پل نیایش به آتاماشین از بار ترافیکی ورودی شهر به ویژه کارشناسان و شهرک رضوان کاسته شده و امکان تسهیل رفت و آمد را در این محدوده شاهد باشیم.


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...