قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 20th, 2022 | 10:49 ق.ظ| كد خبر: 5570
عملکرد جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری ضعیف و دور از انتظار است
عملکرد جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری ضعیف و دور از انتظار است بهروز نوری، مغان رسا – نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری در استان اردبیل گفت: این دو دستگاه علمی و پژوهشی که ارتباط مستقیم با موضوعات فناوری و دانش بنیان دارند دچار سوء مدیریت شده اند چرا که نتوانسته اند عملکرد قابل توجهی از خود […]
بهروز نوری، مغان رسا – نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از عملکرد جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری در استان اردبیل گفت: این دو دستگاه علمی و پژوهشی که ارتباط مستقیم با موضوعات فناوری و دانش بنیان دارند دچار سوء مدیریت شده اند چرا که نتوانسته اند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهند.

ولی اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان گرمی از وضعیت پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی انتقاد کرد و گفت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال تولید دانش بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده است ضعف عملکرد برخی دستگاهها نظیر جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری دور از انتظار و مشهود است.

وی افزود: به نظر می رسد این دو دستگاه علمی و پژوهشی که ارتباط مستقیم با موضوعات فناوری و دانش بنیان دارند دچار سوء مدیریت شده اند چرا که هم در سطح استان و هم در سطح شهرستان گرمی نتوانسته اند عملکرد قابل توجهی از خود نشان دهند.

اسماعیلی گفت: جهاد دانشگاهی و پارک علم و فناوری هر کدام فقط تابلویی را در شهرستان گرمی به ساختمانی نصب کرده و هیچگونه اقدام قابل توجهی در سطح شهرستان از خود نشان نداده اند.

این نماینده مجلس از مدیران شهرستان گرمی خواست در اسرع وقت تکلیف حضور، عدم حضور، نوع فعالیت و همچنین نوع انتظارات از پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی را مشخص نمایند تا این دستگاه ها به جای اینکه به توسعه علم و فناوری در شهرستان کمک کنند، باراضافه بر دوش آن نباشد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: انتظار ما از دستگاه های اجرایی اینست که به توسعه و رفع محرومیت شهرستان های گرمی و انگوت یاری رسانند و زمینه ورود علوم و صنایع جدید را در این مناطق فراهم آورند.

وی از مدیران پارک علم و فناوری و جهاددانشگاهی استان اردبیل خواست فقط به داشتن یک تابلو به بهانه ایجاد ردیف استخدامی اکتفا نکرده و اثربخشی این دو مجموعه را در منطقه نشان دهند.


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...