از سال آینده اسلام آباد قطب آموزشی در رشته های فنی ونظری می شود

چاپ

به گزارش مغان رسا ، جلسه ای با حضور مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان و معاونت آموزشی آن اداره و با مشارکت معتمدین و انجمن اولیا و مربیان بخش اسلام آباد مغان به ریاست و میزبانی مهندس حاجی پور بخشدار اسلام آباد مغان در محل بخشداری اسلام آباد مغان تشکیل گردید.

در این جلسه بخشدار اسلام آباد ضمن خیرمقدم گوئی و تقدیر و تشکر از اهتمام ویژه مدیر و معتمدین به مساله اساسی و زیربنائی آموزش، به کاستی ها و مشکلات آموزشی بخش از جمله استقرار یک دستگاه کانکس در روستای گونشلی و ایجاد رشته های نظری، فنی و حرفه ای و کار و دانش در مرکز بخش اسلام آباد مغان بعنوان کانون و قطب آموزشی پرداخته و خواستار حل و فصل موضوع از طریق مشارکت مردمی و توجه ویژه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان شد.

ایشان در ادامه به خطرات و حوادث احتمالی تصادفات جاده ای ناشی از رفت و آمد دانش آموزان بخش به مرکز شهرستان( پارس آبادمغان ) و به تراکم بالای دانش آموزان در کلاس ها اشاره کرده و لزوم قطب بندی آموزشی را یاد آور شدند.

احمد دهقانی مدیر آموزش پرورش ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار و معتمدین و انجمن اولیا و مربیان بدلیل پیگیری مسائل آموزشی و کمک های مردمی اهالی بخش، با اشاره به سند تحول بنیادی آموزش استقرار تمامی رشته ها بخصوص رشته های فنی و حرفه ای و ایجاد قطب آموزشی در مرکز بخش را از برنامه های سال آتی آموزش و پرورش شهرستان خواند.

گفتنی است بخاطر محدود بودن زمان تا آغاز مدارس و ثبت نام دانش آموزان و کمبود فرصت انتقال باعث شد از سال آینده ۱۳۹۶ خورشیدی با آغاز مدارس مجتمع های آموزشی دخترانه و پسرانه بخش اسلام آباد مغان با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد مغان و مدارس شهرستان دانش آموزان بخش در مجتمع های خود بخش ادامه تحصیل خواهند کرد.

در پایان معتمدین و ریش سفیدان ضمن تقدیر و تشکر از پیگیری های وپژه مهندس حاجی پور بخشدار اسلام آباد مغان و آقای دهقان مدیر آموزش و پرورش خواستار توجه وپژه به بخش جدیدالاتاسیس اما با قدمت بالای آموزشی شدند.