قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 16th, 2019 | 06:13 ق.ظ| كد خبر: 5457
همت سازمان تعاون روستایی استان برای شیرین کردن کام تولیدکنندگان سیر پارس آباد مغان
همت سازمان تعاون روستایی استان برای شیرین کردن کام تولیدکنندگان سیر پارس آباد مغان مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز خرید توافقی سیر از کشاورزان شهرستان پارس آباد مغان خبر داد.

حمید صولت گفت : سازمان تعاون روستایی استان اردبیل بر اساس وظیفه ذاتی خود و با هدف تاثیر مثبت بر بازار و جلوگیری از روند نزولی قیمت و حمایت از کشاورزان مظلوم، خرید توافقی سیر در شهرستان پارس آباد مغان را برعهده گرفته است.

وی قیمت خرید هر کیلو سیر در اجرای طرح مذکور را بر اساس کیفیت محصول بین ۳۲۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: این در حالی است که قیمت گذاری صورت گرفته توسط دلالان پایین تر از این رقم و مبلغی در حدود ۹۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان بوده است.

به گفته رئیس سازمان تعاون روستایی استان اردبیل، رقم تعیین شده توسط دلالان زیان شدیدی به این محصول وارد می کند که به همین دلیل تعاون روستایی با هدف کمرنگ کردن نقش دلالان و واسطه ها و جلوگیری از ضرر و زیان کشاورزان در این عرصه ورود کرده و سعی نموده است سهم تولیدکننده را از سود بازار را افزایش دهد.

صولت تأکید کرد: سازمان تعاون روستایی با تمام توان مانع آن می شود که واسطه یا دلال بخواهد منفعت اصلی چرخه تولید را عاید خود کند.

براساس اعلام اتحادیه شرکتهای تعاون روستایی شهرستان پارس آباد، خرید توافقی سیر پاک شده به صورت سر بریده با ساقه ۸ سانتی در جعبه های ۱۴ کیلویی به وزن خالص ۱۰ کیلو بدون قارچ و علائم بیماری، بدون مواد خارجی، خاک، ریشک و با سایز بندی مناسب و مورد قبول به قیمت هر کیلو بشرح ذیر می باشد:

۱- درجه یک مطابق نمونه، تحویل با جعبه در مرکز خرید به قیمت هر کیلو ۴۰۰۰۰ ریال

۲- درجه دو مطابق نمونه، تحویل با جعبه در مرکز خرید به قیمت هر کیلو ۳۶۰۰۰ ریال

۳- درجه دو مطابق نمونه، تحویل با جعبه در مرکز خرید به قیمت هر کیلو ۳۲۰۰۰ ریال

این اتحادیه همچنین با تاکید بر اینکه خرید سیر صرفا از کشاورزان منطقه صورت خواهد گرفت، محل خرید این محصول را مجتمع انبارهای تعاون روستایی پارس آباد واقع در روستای اولتان اعلام کرد.

گزارش از احمد آذری


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...