قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 7th, 2016 | 18:10 ب.ظ| كد خبر: 3356
نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس:
رهبر معظم انقلاب مسیر مجلس دهم را به خوبی ترسیم کردند
رهبر معظم انقلاب مسیر مجلس دهم را به خوبی ترسیم کردند نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری با درایت تمام تصویری از رویکردهای مجلس دهم را در مسیر خواسته‌ها و مطالبات نظام اسلامی به مردم به‌خوبی ترسیم کرده و برای نمایندگان اهم موضوعاتی را که باید پیگیر باشند، یادآور شدند.

به گزارش مغان رسا ، شکور پورحسین  گفت : در دیداری که نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری داشتند، معظم‌له به ابعاد مختلف مشکلات، نارسایی‌ها و همچنین توانمندی‌های کشورمان در عرصه‌های مختلف تاکید کرده و از نمایندگان مجلس خواستند با شناخت دقیق از این ظرفیت‌ها در مجلس دهم گام‌های جدی را در مسیر حرکت روبه‌جلوی نظام اسلامی و پاسخگویی به مطالبات مردم انجام دهند.

وی با اشاره به جایگاه بی‌نظیر مجلس در قانون‌گذاری صحیح همراه با درنظر گرفتن شرایط جامعه و مطالبات مردم تصریح کرد: در عرصه قانون‌گذاری نگاه‌ملی باید جای نگاه منطقه‌ای و یا به‌دست آوردن اهداف کوتاه‌مدت را بگیرد چرا که نگاه‌ملی یک نماینده در برآورده کردن مطالبات به حق مردم می‌تواند جایگاه مجلس دهم را اعتلا بخشد.

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند نمایندگان مجلس در کنار پیگیری مطالبات و خواسته‌های مردم حوزه‌های انتخابیه خود به فکر طرح‌ها و لوایح مهم کشوری هستند، اما ضرورت دارد در این نگرش‌ها ضعف‌ها و نارسایی‌ها هم برطرف شود.

پورحسین به مهمترین دغدغه کشور در حوزه اقتصادی و رفع معضل بیکاری به عنوان یکی از تاکیدات اصلی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: در این زمینه ما با تمام وجود ضعف‌های ساختاری به‌ویژه عدم توجه به توانمندی‌های داخل کشور و مناطق مختلف را درک می‌کنیم و بر این باوریم سرمایه‌گذاری‌های درست می‌تواند زمینه اشتغال پایدار و رفع محرومیت را فراهم آورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در منطقه مغان وجود دو بنگاه اقتصادی کشت و صنعت مغان و پارس و همچنین تلاش برای اجرای پایاب سد خداآفرین می‌تواند زمینه اشتغال به ویژه گروه‌های فارغ‌التحصیل دانشگاهی و متخصصان را فراهم آورد که قطعاً در نقشه راه ترسیم شده برای توسعه مغان باید زمینه‌ها و حرکت‌های پسندیده بیشتر و بهتر مورد توجه قرار گیرد.

۱۲

پورحسین به اقدام اخیر خود در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: به محض مشاهده وزیر نیرو با پیگیری و رایزنی دستور تسریع در روند احداث سد دیکتاش را از وزیر نیرو گرفتیم تا هرچه سریعتر این پروژه اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...