قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 6th, 2019 | 10:03 ق.ظ| كد خبر: 5381
بنزین گران نمی‌شود/ کارت‌های سوخت احیا خواهند شد
بنزین گران نمی‌شود/ کارت‌های سوخت احیا خواهند شد سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمتی در مسئله بنزین صورت نمی‌گیرد و کارت سوخت برای ساماندهی ارائه می‌شود.

به گزارش مغان رسا، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز (دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات بحث شده در این جلسه، اظهار کرد: در این جلسه موضوعات مهم اقتصادی از جمله اصلاح ساختار بودجه‌ای که قرار بود دولت آن را انجام دهد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این رابطه سناریو‌های مختلفی از سوی نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه مطرح و بنا شد که کمیته‌های مشترکی با مجلس شورای اسلامی برگزار شود و بر روی این سناریو‌ها کار بیشتری صورت گیرد.

نعمتی تصریح کرد: درباره بحث افزایش قیمت بنزین نیز سناریو‌های مختلفی مطرح شد و جمع جلسه به این نتیجه رسیدند که افزایش قیمت نداشته باشیم و بنزین با قیمت فعلی که هزار تومان است به فروش برسد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: در راستای ساماندهی و جلوگیری از قاچاق سوخت من بعد کارت‌های سوخت احیا خواهد شد و اگر مشکل احتمالی وجود داشته باشد ساماندهی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی گفت: بحث دیگر این بود که دولت باید نسبت به گسترش مراکز CNG در کشور فعال‌تر شود علی خصوص برای ناوگان‌های خصوصی و تاکسی‌ها تا بتوانیم از میزان افزایش مصرف بنزین جلوگیری کنیم.

نعمتی ادامه داد: هیچ گونه افزایش قیمتی در مسئله بنزین صورت نمی‌گیرد و کارت سوخت تنها برای ساماندهی ارائه می‌شود تا از قاچاق جلوگیری کنیم.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: تصمیم مجلس و همدلی دولت این است که قیمت فعلی سوخت پایدار بماند؛ همچنین هیچ تنشی در جلسه امروز وجود نداشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بحث‌هایی درمورد افزایش قیمت کالا‌های اساسی مطرح شد، اما موضوع اصلی جلسه امروز اصلاح ساختار بودجه و قیمت بنزین بود./باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...