قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: سپتامبر 12th, 2016 | 15:48 ب.ظ| كد خبر: 4425
۴۸ هیأت ورزشی در پارس‌آباد فعال است/ رشد ۱۰۰۰ نفری در جذب ورزشکاران
۴۸ هیأت ورزشی در پارس‌آباد فعال است/ رشد ۱۰۰۰ نفری در جذب ورزشکاران رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر ۴۸ هیأت ورزشی در شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کنند که با فعالیت آنها شاهد درخشش ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف هستیم.

به گزارش مغان رسا ، انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آباد گفت:ما از انتخاب افشین بیابانگرد کشتی‌گیر اهل پارس‌آباد که در رنکینگ فدراسیون جهانی کشتی در رده دوم جهانی قرار گرفته، خوشحال هستیم و این موفقیت را به اهالی ورزش دوست پارس‌آباد تبریک می‌گوییم.

وی با بیان اینکه بعد از مرکز استان شهرستان پارس‌آباد بیشترین جمعیت ورزشکاران را دارد، اما همچنان سرانه فضای ورزشی به نسبت جمعیت تحت پوشش در این شهرستان کمتر است، افزود: به دلیل مهاجرت‌های گسترده‌ای که برای اشتغال و تامین معیشت مناسب به شهر پارس‌آباد انجام شده است، ما در این شهرستان افزایش و رشد جمعیت شاهد هستیم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد گفت: در حال حاضر ۴۸ هیأت ورزشی در شهرستان پارس‌آباد فعالیت می‌کنند که با فعالیت آنها شاهد درخشش ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف هستیم.

موسی‌زادگان با بیان ۴۹ صدم مترمربع سرانه ورزشی روباز و بیش از ۱۰ دهم مترمربع سرانه ورزشی سالن‌های رو بسته را در پارس‌آباد شاهد هستیم، افزود: در مجموع سرانه ورزشی شهرستان پارس‌آباد ۵۹ صدم مترمربع است که به نسبت جمعیت ورزشی در این شهرستان این آمار پایین به نظر می‌رسد.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته ۴۰ هیأت ورزشی در قالب هیأت‌های فعال آقایان و بانوان فعالیت می‌کردند،‌ ادامه داد: امسال تعداد این هیأت‌ها به ۴۸ مورد رسیده است که در این شهرستان در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد روند رو به جلوی جذب و سازماندهی ورزشکاران پارس‌آباد را یادآور شد و گفت: ورزش این شهرستان هیچ وقت در حالت رکود و رخوت قرار نگرفته، به طوری که در نیمه اول امسال به نسبت سال گذشته ما با هزار نفر افزایش ورزشکاران سازمان‌یافته روبه‌رو هستیم.

موسی‌زادگان با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این ورزشکاران آقایان و بیش از هزار و ۱۰۰ نفر را نیز ورزشکاران بانو تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: ما از این لحاظ رتبه دوم را در استان اردبیل بعد از مرکز استان شاهد هستیم.

وی جایگاه ممتاز پارس‌آباد را در رشته‌های رزمی و فعالیت هیأت ورزشی در این رشته یادآور شد و گفت: ما با تمامی امکانات سه سالن مجزا برای رشته‌های رزمی در پارس‌آباد در نظر گرفتیم تا فضای خوبی را برای توسعه ورزش رزمی که با استقبال خوب هموطنان روبه‌رو شده شاهد باشیم.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان پارس‌آباد گفت: شهرستان پارس‌آباد همواره در رشته‌های رزمی از جایگاه ممتازی برخوردار است، به طوری که در مسابقات بین‌المللی و استانی و ملی توانسته‌ایم با توان بالای ورزشکاران این رشته ورزشی موفقیت‌هایی را برای ورزش پارس‌آباد به ارمغان بیاوریم.

فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...