قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 11th, 2016 | 09:52 ق.ظ| كد خبر: 4272
امام جمعه شهرستان پارس آباد:
کتابخانه های سیار در روستاهای پارس آباد گسترش یابد
کتابخانه های سیار در روستاهای پارس آباد گسترش یابد امام جمعه پارس آباد در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر خواستار گسترش کتابخانه های سیار روستایی در پارس آباد شد.

به گزارش مغان رسا ،حجت الاسلام سید سعید رشادی امام جمعه پارس آباد روز چهارشنبه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر بازدید و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفت.

وی در این بازدید، ضمن استقبال از فعالیت های مراکز کانون پرورش فکری، کار کتابخانه های سیار روستایی را بسیار ارزشمند دانسته و خواستار برطرف شدن مشکلات و موانع کتابخانه سیار روستایی در شهرستان پارس آباد شدند.

امام جمعه پارس آباد با تقدیر از تلاش های مسوولین و مربیان کانون پرورش فکری در جهت پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان افزود: کار کتابخانه های سیار روستایی بسیار مهم است و باید در سطح کشور مراکز سیار روستایی فراگیر شود.

رشادی با تاکید بر ارتباط مستمر با اعضاء و گسترش کتابخانه های سیار روستایی، خواستار ارائه امکانات فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان روستاهای شهرستان پارس آباد شد.

امام جمعه پارس آباد در این بازدید از مرکز شماره یک و دو کانون پرورش فکری، کانون زبان و کارگاههای ادبی، نقاشی و سفالگری مرکز شماره یک پارس آباد از نزدیک دیدن کردند.

در ادامه علی برادران مسئول کانون پرورش فکری شهرستان پارس آباد نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه پارس آباد در مراکز کانون پرورش فکری گزارشی از عملکرد مراکز کانون پرورش فکری و کانون زبان شهرستان پارس آباد ارائه کرد.

آران مغان

move 265move 258move 233move 197move 137

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...