قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 18th, 2016 | 13:06 ب.ظ| كد خبر: 4333
وزیر کشور:
پیگیر راه آهن و احیای گمرک اصلاندوز در هیأت دولت هستم/ دغدغه رئیس جمهور و وزرا شرمنده نشدن مقابل رهبری و ملت در تحقق اقتصاد مقاومتی است
پیگیر راه آهن و احیای گمرک اصلاندوز در هیأت دولت هستم/ دغدغه رئیس جمهور و وزرا شرمنده نشدن مقابل رهبری و ملت در تحقق اقتصاد مقاومتی است وزیر کشور گفت: بنده به عنوان وزیر معین استان اردبیل در هیأت دولت پیگیر پروژه راه آهن اردبیل و فعال شدن گمرک اصلاندوز هستم تا زمینه به سرانجام رسیدن آنها فراهم آید.

به گزارش مغان رسا ،عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اظهار کرد: استان اردبیل جزو سه استان امن و آرام کشور در همه زمینه‌هاست به‌طوری‌که نرخ جرایم،‌ بزه‌ها و آسیب‌های اجتماعی در استان اردبیل بسیار پایین است.

وی با بیان اینکه ما در کشور با معضل جدی بیکاری جوانانمان روبه‌رو هستیم که به عنوان دغدغه اصلی خانواده‌ها مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌ استخدام‌های دولتی نباید جوانان و خانواده‌های آنها چشم انتظار استخدام‌های دولتی باشند بلکه راهبرد اصلی در این بخش توجه به ظرفیت‌های بخش خصوصی در ایجاد اشتغال روزآمد و کارآمد است.

وزیر کابینه یازدهم با بیان اینکه مقام معظم رهبری با تاکید مکرر بر تحقق اقتصاد مقاومتی راه و مسیر را برای ما باز کرده و جز تحقق اهداف و برنامه‌ها در این حوزه در توسعه شهرها و روستاها چاره‌ای نداریم، گفت: تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به توزیع عادلانه امکانات و ثروت، ایجاد فرصت‌های اشتغال، رونق تولید، کاهش آسیب‌های اجتماعی و… منجر می‌شود.

رحمانی فضلی با بیان اینکه ما با تشکیل جلسات مکرر سعی و تلاشمان بر این است تا در استان‌ها موضوع اقتصاد مقاومتی را به جد پیگیری کرده و راهبرد اصلی را در این بخش دنبال کنیم، افزود: استان اردبیل جزو سه استانی است که بنده به عنوان وزیر معین در بخش اقتصاد مقاومتی پیگیر طرح‌ها و برنامه‌های آن هستم که با توجه به ظرفیت‌های گردشگری و کشاورزی این استان در فضای وحدت و همگرایی بیشتر می‌توان در این بخش گام‌های عملی و جدی‌تری را برداشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هم و غم رئیس دولت یازدهم و وزرا بر این است تا در پایان سال شرمنده مقام معظم رهبری و ملت در اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی نشویم که در سفری که به استان اردبیل داشتیم طی دیروز و امروز سعی کردیم با فعالان بخش‌های مختلف نشست‌هایی را داشته و ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را تبیین کنیم.

رحمانی فضلی اضافه کرد: با بازدیدها و نشست‌های مکرر ضعف‌ها و کاستی‌ها را به خوبی مورد ارزیابی قرار دادیم و سعی و تلاشمان بر این است تا در بازگشت به تهران نسبت به رفع بسیاری از موانع و مشکلات در سر راه تولید، اشتغال، کارآفرینی و مسیر توسعه استان اردبیل گام‌های جدی‌تر و عملیاتی را برداریم.

وزیر کشور نسبت به پیگیری مطالبات مردم استان اردبیل به ویژه تکمیل راه آهن اردبیل، احیای گمرک اصلاندوز و همچنین انجام وعده‌های سفر رئیس جمهور به استان اردبیل قول مساعد داده و ضرورت پیگیری‌ها و رسیدگی در این زمینه را به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و مردم استان اردبیل قول داد.

فارس

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...