قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 16th, 2022 | 15:11 ب.ظ| كد خبر: 5525
همه دستگاه‌ها و نهادها متولی برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل هستند/خدمات دولت به مردم نیازمند جهاد تبیین است
همه دستگاه‌ها و نهادها متولی برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل هستند/خدمات دولت به مردم نیازمند جهاد تبیین است معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل با بیان اینکه همه دستگاه‌ها و نهادها متولی برگزاری کنگره ملی شهدای استان اردبیل هستند به هفته دولت اشاره کرد و گفت: تنها با جهاد تبیین می توانیم خدمات دولت مردمی را به مردم روایت کنیم.

برات پیری ، مغان رسا -کاظم دبیر شامگاه دوشنبه در نشست معاونان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در محل دبیرخانه کنگره ملی بزرگداشت سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل اظهار داشت : هدف اصلی ما از برگزاری نشست کمک و پشتیبانی به برگزارکنندگان این کنگره است تا از برکات معنوی، اجتماعی و فرهنگی چنین رویدادهایی بهره کامل و کافی را ببریم.

وی تصریح کرد: قرار بود کنگره در تابستان برگزار شود اما به دلایلی برگزاری آن با تأخیر روبه‌رو شده که زمان جدید برگزاری آن را هیئت رئیسه ستاد کنگره اعلام خواهند کرد.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: استان اردبیل جز آخرین استان‌های کشور در برگزاری این رویداد معنوی است و امیدواریم با همراهی تمام دستگاه‌های اجرایی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شده و از ثمرات و نتایج آن مردم استان بهره ببرند.

دبیر گفت: به هیچ وجه متولی اصلی برگزاری این رویداد بنیاد شهید و یا سپاه حضرت عباس (ع) نیست بلکه همه دستگاه‌ها و نهادها باید پای کار بیایند و تجهیزات و امکانات مورد نیاز اعم از خودرو و تجهیزات اداری مورد نیاز را در اختیار برگزارکنندگان این رویداد قرار دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بهتر است تمام برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی در نیمه دوم سال به یاد این شهدای گرانقدر مزین شود که نمونه آن تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان، آبرسانی به روستاها و دیگر طرح‌های عمرانی و خدماتی است که شایسته است به اسم شهدا و نام و یاد آنها مزین و در سطح استان به شکل ماندگار انجام شود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: ما به برکت شهدا روح معنوی را در این استان در ایام برگزاری این رویداد توسعه خواهیم داد و تلاشمان بر این است تا با دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و برگزاری رویدادهای متنوع به ویژه تولید فیلم، مستند، انیمیشن بتوانیم انتقال مواریث دوران دفاع مقدس را انجام دهیم.

وی با قدردانی از صدا و سیما در تولید انیمیشن شهید مرحمت بالازاده در ۵۲ قسمت و تولید تله‌فیلم، تله‌تئاتر و دیگر تولیدات رسانه‌های استانی و ملی را به یاد سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم خروجی همه این اقدامات به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کمک کند.

دبیر به نزدیکی هفته دولت و ضرورت ارائه عملکرد یک ساله دولتمردان در قالب‌های متنوع اشاره کرد و ادامه داد: شایسته است در این هفته خدمات دولت در قالب جهاد تبیین برای عموم مردم بیان شده و تلاش مسئولان خدمتگزار با هدف جلب اعتماد بیشتر مردم ارائه شود.

معاون توسعه منابع انسانی استاندار اردبیل از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در گرامیداشت روز کارمند، تجلیلی را از کارمندان انجام داده و نسبت به کاهش هزینه‌های اداری و کمک به کنترل تورم و نقدینگی کشور گام‌های اساسی را بردارند.

 


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...