قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 4th, 2016 | 18:56 ب.ظ| كد خبر: 4218
دکتر لاریجانی:
مجلس، اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امور ورزشی را پیگیری می‌کند
مجلس، اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امور ورزشی را پیگیری می‌کند رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم سرمایه گذاری بخش غیردولتی در زمینه ورزش، تصریح کرد:مجلس، اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه اجرایی در بحث ورزش را پیگیری می کند.

به گزارش مغان رسا ، دکتر علی لاریجانی که به قم سفر کرده است، عصر امروز (پنجشنبه ۱۴ مرداد) در مراسم آیین تجلیل از قهرمانان ورزشی سال ۱۳۹۴ استان قم با تبریک میلاد باسعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت، خطاب به ورزشکاران گفت: کاری که شما ورزشکاران در زمینه قهرمانی انجام می دهید، بسیار مهم و باعث افتخار برای استان قم و بخصوص کشور است که خود عامل اقتدار ملی است.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شما سهم مهمی در ابتهاج مردم دارید و کار شما صرفاً ورزشی نیست، بلکه به اقتدار ملی ختم می شود که باید به این موضوع مهم اهمیت داد.

وی از وزارت ورزش و جوانان بابت برگزاری این مراسم تشکر کرد و گفت: لازم است این گونه مراسم هر ساله برگزار شود تا مردم تصویری از احساسات قهرمانان داشته باشند.

رییس قوه مقننه کشورمان بیان کرد: ورزش قم حرکت رو به جلو دارد، این در حالی است که سهم سرانه ورزشی در این استان نسبت به استانداردهای جهانی فاصله زیادی دارد؛ بر این اساس باید قم آباد شود تا زمینه ایجاد روحیه مطلوب فراهم شود و در این راستا همه باید کمک کنند تا فاصله ای که قم با استانداردهای جهانی دارد به حداقل برسد.

دکتر لاریجانی عنوان کرد: استان قم استعدادهای خوبی در زمینه ورزش دارد که اقتضا می کند در این بخش سرمایه گذاری شود.

وی گفت: پیشنهاداتی در زمینه ورزش در راستای ارائه امکانات مطلوب صورت گرفته که مجلس در بحث بودجه و برنامه از آن حمایت می کند.

رییس مجلس شورای اسلامی بر سرمایه گذاری بخش غیردولتی در زمینه ورزش تاکید کرد و گفت: باید نهادهای سرمایه گذاری به کمک ورزش بیایند و مجلس اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه اجرایی در بحث ورزش را پیگیری می کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزارت ورزش باید امکانات را در اختیار ورزشکار قرار دهد ضمن اینکه بخش خصوصی حضوری فعال در زمینه سرمایه گذاری ورزش داشته باشد و نباید همه بر عهده دولت باشد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان بیان کرد: باید ورزشکاران کشور از جمله ورزشکاران قم از سوی مسئولان مورد حمایت واقع شوند تا آنها با روحیه ای شاداب زمینه کسب موفقیت را به صورت هرچه بهتر فراهم کنند.

خبرگزاری خانه ملت

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...