قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 17th, 2016 | 13:08 ب.ظ| كد خبر: 3495
مارادونا: باید فیفا را با بمب منفجر کرد!
مارادونا: باید فیفا را با بمب منفجر کرد! ستاره پیشین آرژانتین معتقد است که باید فیفا را با بمب منفجر و همه چیز را از صفر شروع کرد.

به گزارش مغان رسا  و به نقل ایسنا، دیگو آرماندو مارادونا در گفت و گو با رادیو مترو به انتقاد از فدراسیون فوتبال آرژانتین(AFA) و سپ بلاتر پرداخت و درباره لیونل مسی صحبت کرد.

ستاره پیشین آرژانتین درباره AFA (فدراسیون فوتبال آرژانتین) گفت: با صحبت های دونفوریو که گفته بود باید در AFA بمب گذاشت و از صفر شروع کرد موافقم. این سازمان چیزی جز یک خانه شهری نیست. باید بررسی های زیادی کرد و به دنبال راه حل های مناسبی گشت تا از این وضعیت خارج شود و سپس به انتخابات و برگزیدن رییس برای این سازمان فکر کرد.

مارادونا درمورد مسی گفت: مسی شخصیت خاص خودش را دارد و نمی توان شخصیت کسی را عوض کرد. می خواهند میان مارادونا و مسی جنگ راه بیاندازند. در جام جهانی خیلی باهم صحبت کردیم. کارهایش شگفت زده ام نمی کند. واقعیت لئو را کسی نمی تواند رد کند. نگران هستم چون با مسی تیم ملی تحسین برانگیزی را معرفی می کنیم، اما بدون او آرژانتین تیمی است که تنها می تواند پیروز یا مغلوب شود و یا به تساوی برسد. باید این واقعیت را قبول کنیم. به این موضوع در کتابم اشاره کرده ام که پس از مسی چه اتفاقی برای تیم ملی خواهد افتاد.

مهاجم پیشین ناپولی در ادامه از فیفا انتقاد کرد و گفت: باید درون فیفا همچون AFA یک دینامیت پرتاب کرد و از نو همه چیز را شروع کرد. سپ بلاتر چنین شخصیتی نداشت. خولیو اومبرتو گروندونا کسی بود که دزدی را به او یاد داد. در AFA سه فرد مظنون وجود دارند. جووانی اینفانتینو در فیفا خوب کار خواهد کرد و ما باید در آرژانتین از این موضوع الگو برداریم تا فدراسیون فوتبال کشورمان را به جایگاه درخشانی برسانیم. آن مرد نه تنها پول هایمان را دزدید بلکه بخشی از تاریخمان را نیز دزدید.

مارادونا در ادامه افزود: اینفانتینو نمی تواند باور کند که چگونه گروندونا و بلاتر مانع از ورودم به ورزشگاه های برزیل شدند. من زندگی ام را در زمین فوتبال صرف کردم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...