قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 1st, 2016 | 08:56 ق.ظ| كد خبر: 3709
سیل خروشان مردم پارس آباد در حمایت از قدس شریف+تصاویر
سیل خروشان مردم پارس آباد در حمایت از قدس شریف+تصاویر مردم شهرستان پارس آباد همپای دیگر مردم مسلمان و آزادی‌خواه جهان راهپیمایی خود در روز جهانی قدس شرکت نموده و بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین اعلام کردند.

به گزار مغان رسا،  گرمای طاقت فرسا و رطوبت بالای هوای پارس آباد نفس کشدن را سخت کرده است، به این شرایط سخت باید روزه‌داری را هم اضافه کنیم ولی این شرایط مانع حضور گسترده مردم در راهپیمایی نشده بود.

مردم شهرستان پارس آباد همچون همیشه در صحنه حضور دارند و امروز نیز در این گرمای شدید هوای پارس آباد و در ظهر روز تابستان در میدان سپاه حاضر شده‌اند تا به دشمن ثابت کنند که این صحنه هیچ‌گاه خالی‌شدنی نیست.

در این گرمای هوا، مردم روزه‌دار پارس آباد  قبل از آغاز راهپیمایی در میدان سپاه جمع شدند و از ساعت ۱۱:۳۰حرکت خود به سمت مصلی امام خمینی (ره)  را آغاز کردند تا تجمع بزرگ خود را در مصلی برگزار کنند.

در راهپیمایی مردم پارس آباد  همه اقشار مردم را می‌توان دید؛ زن و مردم، پیر و جوان، بازاری و کارمند و کارگر، کودکان خردسال و مردان و زنان کهنسال همه و همه در کنار هم حضور دارند.

فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بیش از هر شعار دیگر طنین انداز می‌شود که این شعارها پیام‌های بسیار زیادی برای دوست و دشمن دارد.

مردم همیشه در صحنه پارس آباد این‌بار نیز حضوری گسترده و پرشور و شعور در راهپیمایی روز جهانی قدس داشته‌اند و لبیکی مجدد به ابتکار حضرت امام خمینی(ره) و بیعتی با رهبر معظم انقلاب دارند.

روز قدس، پیام ظلم‎ستیزی مسلمانان به جهان است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد نیز در حاشیه این راهپیمایی اظهار داشت: روز قدس یادآور اعلام انزجار و خشم امت اسلامی از اعمال جنایتکارانه اسرائیل غاصب است و هر توطئه ای که برای فراموشی این روز بزرگ شکل می‌گیرد با حضور حداکثری مسلمانان در راهپیمایی این روز بزرگ خنثی می شود.

انور موسی زادگان با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس پیام ظلم‎ستیزی مسلمانان به جهان است، گفت: حضور حماسی مردم در این راهپیمایی بار دیگر نشان داد که ملت ایران همواره پشتیبان مردم مظلوم فلسطین بوده و تا آزادی قدس شریف از این آرمانهای اسلامی اش دست نخواهد کشید.

IMG_7967

روز قدس، روز سردادن فریاد رسای امت اسلامی علیه جنایتهای رژیم کودک کش اسرائیل است

شهردار پارس آباد نیز که در این راهپیمایی حضور داشت، روز قدس را روز سردادن فریاد رسای امت اسلامی علیه جنایتهای رژیم کودک کش اسرائیل دانست و گفت: این روز تنها متعلق به مردم فلسطین نیست بلکه روز شور و اتحاد اسلام علیه مستکبران است.

خیراله سربلند تصریح کرد: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس در واقع خواستند پیام آزادیخواهی مسلمانان را به جهان مخابره کنند و تداعی کننده این مسئله باشند که مسلمانان هیچگاه زیر بار ظلم نخواهند رفت.

راهپیمایی روز قدس مردم شهرستان پارس آباد با سخنرانی اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد در مصلای امام خمینی ( ره) پیگیری شد .

photo_2016-07-01_13-55-28photo_2016-07-01_13-55-37photo_2016-07-01_14-00-22

IMG_1217_0
IMG_7984photo_2016-07-01_14-15-09

 

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...