قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 2nd, 2016 | 16:35 ب.ظ| كد خبر: 2833
سرمایه گذاری ها در پارس آباد مغان سود آور است
سرمایه گذاری ها در پارس آباد مغان سود آور است فرماندار پارس آباد مغان گفت: سرمایه گذاری ها در بخش های متخلف در این شهرستان مقرون به صرفه ، سود آور و سرمایه گذاری برد برد است.

به گزارش مغان رسا، اکبر صمدی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های کلنگ زنی پروژه گاوداری صنعتی این شهرستان با اعلام همکاری با سرمایه گذاران ، مسوولان دستگاههای اجرایی را به همکاری با سرمایه گذاران فراخواند.
او با بیان اینکه گاوداری شیری پنج هزار راسی در ۴۳ هکتار با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و در گردش توسط سرمایه گذار احداث می شود افزود: با اجرای این طرح برای ۲۵۰ نفر اشتغال مستقیم و یک هزار و ۸۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می شود.
صمدی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب و شعار تعیین شده اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل برای سال ۹۵ گفت: دولت اولویت های کاری خود را برای تحقق این پیام بکار گرفته و حمایت از سرمایه گذاران با محوریت برد برد برای بخش خصوصی و دولت این عمل محقق می شود.
وی همچنین از مذاکرات انجام شده برای حضور سایر سرمایه گذاران بزرگ در منطقه خبر داد و اظهار کرد: سرمایه گذاری دامپروری پنج هزار راسی که سرمایه گذاران آن جزو توانمند ترین سرمایه گذاران کشور هستند شروعی برای حضور سیل عظیمی از سرمایه گذاران در منطقه به دلیل سود آور بودن فعالیت در این منطقه خواهد شد و از هم اکنون برنامه ریزی های لازم برای استقبال شایسته و کمک به تحقق و اجرایی شدن آن در شهرستان و استان شده گرفته است.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

منبع: ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...