قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 21st, 2016 | 10:03 ق.ظ| كد خبر: 4057
تعرفه برق پارس آبادمغان باید گرمسیری شود
تعرفه برق پارس آبادمغان باید گرمسیری شود امام جمعه پارس آباد با انتقاد از بالا بودن هزینه بهای برق مصرفی در منطقه پارس آباد در فصل تابستان امسال، گفت: تعرفه برق پارس آباد به تعرفه‌های مناطق گرمسیری تغییر یابد.

مغان رسا -حجت الاسلام سید سعید رشادی امروز در گفت وگو با خبرنگار آران مغان در خصوص برق شهرستان با انتقاد از بالا بودن هزینه بهای برق مصرفی مردم پارس آباد در فصل تابستان امسال، اظهار داشت: در تماس‌های مکرر مردم با دفتر امام جمعه، مردم از بالا بودن هزینه زیاد بهای برق گلایه و شکایت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حل مشکلات مردم باید تسریع شود، گفت: مسئولان ذیصلاح باید فکری به حال این مشکل اساسی مردم پارس آباد کنند و مسئولان وزارت نیرو، مدیران استانی، نماینده مردم در مجلس و فرماندار محترم موضوع را بررسی کنند.

امام جمعه پارس آباد افزود: بسیاری از شهرهای استانها هستند که هوای این شهرها حتی از پارس آباد خنک تر یا یکی دو درجه گرم‌تر از این شهرستان مرزی است، که مطابق با تعرفه مناطق گرمسیری هزینه بهای برق را می‌پردازند ولی متأسفانه برای پارس آباد چنین تصمیمی گرفته نشده است.

رشادی با بیان این‌که تعرفه برق پارس آباد که یک شهرستان گرمسیری محسوب می‌شود باید اصلاح شود، تصریح کرد: شرایط آب و هوایی و گرمای طاقت فرسای شهرستان پارس آباد آن را به یک منطقه گرمسیری تبدیل کرده و دمای هوای آن برخی روزها به ۵۰ درجه می‌رسد که می‌طلبد تعرفه برق پارس آباد همانند شهرهای جنوبی گرمسیری محاسبه شود.

گفتنی است، برق شهرستان های پارس آباد، اصلاندوز، جعفرآباد، بیله سوار با دوره زمانی اول تیرماه تا پایان شهریورماه (سه ماه) بر اساس تعرفه هایی که از سوی وزارت نیرو اعلام شده در مناطق گرمسیری ۴ محاسبه می شود.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...