قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 22nd, 2016 | 07:27 ق.ظ| كد خبر: 3089
افتخار دیگر برای ورزش شهرستان /در بخش سازماندهی مقام اول استانی
افتخار دیگر برای ورزش شهرستان /در بخش سازماندهی مقام اول استانی اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد دربخش سازماندهی ورزشکاران بعنوان اداره برتر شناخته شد

به گزارش مغان رسا، طی مراسمی از رئیس اداره و رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان پارس آباد از سوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تجلیل بعمل آمد .

نشست هم اندیشی روسای ادارات ورزش و جوانان استان که در شهرستان سرعین برگزار شد از انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان و برات پیری رئیس هیات پزشکی ورزشی شهرستان پارس آباد بخاطر کسب رتبه اول در بین شهرستان های استان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر بعمل آمد .

دکتربهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: توسعه ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی در استان استفاده از تمامی امکانات و با بهره مندی از ظرفیت های موجود ضمن افزایش گرایش و تمایل جامعه به سمت ورزش با هدف توسعه سلامت، بستر لازم برای تدوام این پیشرفت و افزایش آمار تعداد ورزشکاران در سال جاری نیز فراهم شود.

بهتاج از رئیس و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد قدارنی کرد و افزود: تنها شهرستانی که در سال گذشته نسبت به سال قبل آن  افزایش ورزشکاران سازمان یافته داشته، شهرستان پارس آباد بود در این حوزه پارس آباد گام خوبی برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان برداشته است .

انور موسی زادگان رئیس ادار ورزش و جوانان گفت : تلاش شبانه روزی کلیه همکاران شهرستان وبا حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان این رتبه بدست آمده است.

موسی زادگان  افزود: تلاش می کنیم تا ۵در صد از جمعیت شهرستان پارس آباد بصورت سازماندهی تحت پوشش قرار دهیم که البته این امرمستلزم توجه به زیر ساخت های شهرستان بستگی دارد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد ساخت اماکن ورزشی در شهرستان بسیار الزام آور است با قول ومساعدتی که آقای دکتر بهتاج دادند در سال ۹۵ یک باب سالن ورزشی در یکی از محلات پرجمعیت شهر احداث خواهد شد.

در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی از انور موسی زادگان و برات پیری تجلیل شد.

تج ۱تج ۲

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...