قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 19th, 2016 | 16:55 ب.ظ| كد خبر: 4772
افتخار آفرینی نمایندگان کشتی پارس آباد در آوردگاه بین اللملی/کشتی ایران با سرمربیگری حیدرفرخنده قهرمان مسابقات روزجهانی کودک شد+تصویر
افتخار آفرینی نمایندگان کشتی پارس آباد در آوردگاه بین اللملی/کشتی ایران با سرمربیگری حیدرفرخنده قهرمان مسابقات روزجهانی کودک شد+تصویر تیم کشتی فرنگی نونهالان B ایران با سرمربگیری حیدر فرخنده مربی اهل پارس آباد در مسابقات جهانی کودک صاحب عنوان قهرمانی شد.

به گزارش مغان رسا ، نوزدهمین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نونهالان جام روز جهانی کودک روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه در محل خانه کشتی شماره ۲ ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و در پایان رقابت های فرنگی تیم های ایران B ، ارمنستان و ایران A به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

تیم کشتی Bبا سرمربیگری حیدر فرخنده مربی  پارس آبادی باپشت سرگذاشتن حریفان قدرتمندی چون روسیه ، گرجستان ، ترکمنستان ، تیم ایران A و در فینال ارمنستان به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد .

از نکات جالب توجه این مسابقات رویارویی تیم A با سرمربیگری کاکا حاجی سرمربی نونهالان جمهوری اسلامی ایران و تیم B ایران با سرمربیگری حیدر فرخنده بود که تیم A ایران که همان تیم اصلی نونهالان ایران بودند با قبول شکست در مقابل شاگردان مربی فهیم و کارکشته شهرستان پارس آباداز راهیابی به فینال مسابقات باز ماندندو این تیم B ایران بود با صعود به فینال حریفتیم ارمنستان شوند.

دیکر نماینده شهرستان پارس آباد میرنیما طالعی بعنوان کشتی گیر در قالب تیم Cایران در این دوره از مسابقات حضور داشت که به همراه این تیم به مقام هشتم مسابقات دست یافت .طالعی کشتی گیر نونهال پارس آباد علی رغم ایستادن در جایگاه هشتم در تمامی مسابقه حریفان خود را شکست داد و یکی از چهره های شاخص این دوره از مسابقات بشمار می رفت .
کاپ قهرمانی این رقابت ها نیز توسط دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان کشتی به تیم های برتر اهداء شد.

alireza-akbari-1alireza-akbari-3alireza-akbari-8alireza-akbari-10alireza-akbari-13alireza-akbari-15

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...