قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 5th, 2016 | 18:05 ب.ظ| كد خبر: 4237
ضعیف ترین شروع استقلال در نیم قرن!
استقلال ۱ – صنعت نفت ۲؛ باورنکردنی در آزادی
استقلال ۱ – صنعت نفت ۲؛ باورنکردنی در آزادی تیم فوتبال نفت آبادان با گل های رضا نوروزی و حسین بغلانی نتیجه عجیبی مقابل استقلال گرفت و آبی پوشان را به انتهای جدول هدایت کرد.

به گزارش مغان رسا به نقل از  “ورزش سه”، استقلال با وجود آنکه در طول مسابقه هجومی بود، در دقایق پایانی دچار افت بدنی شد تا نفتی ها از این فرصت استفاده کنند و به ۲ گل برسند. در این بازی ابتدا علی قربانی (۶۸) برای استقلال گل زد اما رضا نوروزی (۸۶) و حسین بغلانی (۲+۹۰ ـ پنالتی) بازی را به سود نفتی ها عوض کردند تا روند بی شکستی شاگردان دست نشان در لیگ برتر ادامه داشته باشد.

 
هفته سوم لیگ‌برتر ـ ساعت۲۰:۴۵
ورزشگاه: آزادی ـ تماشاگر:
داور: محمدرضا اکبریان کمک‌ها:  سعید علی نژادیان و علی میرزابیگی

 
استقلال:

 

مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون جانواریو، یعقوب کریمی(۷۰ -زکی پور)، وریا غفوری، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری (۸۱ – فرشید اسماعیلی)، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی (۷۳ – آرش افشین)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 
صنعت نفت آبادان: 

 
حسن هوری، علی عبدالله‌زاده، حسین بغلانی، فرشاد فرجی، مجتبی ممشلی (دقیقه ۷۶ – میلاد جهانی)، محمد پورمحمد، محمدزبیر نیک‌نفس، حکیم نصاری، گوی هیان کیم، امیر زلیکانی(۸۳ -رضا نوروزی)، محمد شادکادم
سرمربی: نادر دست‌نشان

 

اخطار

 

بغلانی (۵۷) – گوی هیان کیم (۶۵) از صنعت نفت آبادان

۰۱۱۳۱۷۸۲

شرح گل ها

 

(۱-۰) استقلال : سانتر فوق العاده یعقوب کریمی از چند بازیکن عبور کرد و  علی قربانی با یک بغل پای دقیق دروازه صنعت نفت آبادان را باز کرد.

 

(۱-۱) صنعت نفت: در دقیقه ۸۶ رضا نوروزی تنها ۳ دقیقه بعد از ورود به زمین از ضعف خط دفاع استقلال استفاده کرد و بعد از به هم ریختن مدافعان استقلال توپ را از بالای دستان مهدی رحمتی وارد دروازه کرد.

 

۲-۱(صنعت نفت): میلاد جهانی به عنوان دومین تعویض طلایی دستنشان از بازیکنان استقلال پنالتی گرفت تا بغلانی از روی نقطه پنالتی دروازه رحمتی را باز کند.

 

 

شرح نیمه اول: 

 
دو تیم  در حالی به مصاف هم رفتند که یحیی گل محمدی سرمربی ذوبی ها به دلیل محرومیت غایب بزرگ این بازی بود. در ابتدای بازی فولادی ها توپ و زمین را در اختیار داشتند اما این اختیار داشتن توپ و زمین باعث ایجاد موقعیت نشد .
ذوبی ها پس از گذشت پانزده دقیقه ابتدایی کم کم توپ را مال خود کردند و در بهترین موقعیت این تیم محمدرضا حسینی نتوانست در حالت تک به تک توپ را به گل تبدیل کند و طهماسبی با یک واکنش عالی توپ را برگشت داد.، توپ برگشتی را احسان پهلوان به آسمان کوبید.
چند دقیقه بعد مهدی رجب زاده کاپیتان با تجربه فولاد موفق شد با یک ضربه آزاد دیدنی دروازه طهماسبی را باز کرد.
پس از این گل فولادی ها کمی جلو کشیدند و ذوبی ها دل به ضدحمله بستند، اما هیچ کدام موفق نشدند دروازه حریف را باز کنند. در مهم ترین حمله فولادی ها توپ مهرداد جماعتی درثانیه های تلف شده را رشید مظاهری به زیبایی به کرنر فرستاد تا نیمه اول بازی با نتیجه ۱-۰ به سود ذوبی ها به پایان برسد.

 

 
دقایق حساس:

 

 

دقیقه ۲: جابر انصاری در پست محوطه جریمه چند بازیکن صنعت نفت را دریبل زد و پاسش به کاوه رضایی با ضربه آرام این بازیکن همراه شد.

دقیقه ۶: سانتر فوق العاده پور محمد  روی دروازه با ضربه سر زلیکانی همراه شد اما ضربه او با احتلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: پاس عمقی امید ابراهیمی به کاوه رضایی رسید و ضربه او را هوری با یک عکس العمل مناسب دفع کرد.

دقیقه ۱۲: پاس عمقی امید ابراهیمی به خسرو حیدری رسید ولی حسن هوری اجازه نداد خسرو حیدری توپ را به سمت دورازه بزند.

دقیقه ۱۵: سانتر فوق العاده بختیار رحمانی به روی دروازه با ضربه سر علی قربانی همراه شد اما حسن هوری باز هم ناجی تیمش شد تا دروازه این تیم در لیگ شانزدهم همچنان بسته بماندو

دقیقه ۱۹: سانتر خسرو حیدری از روی نقطه کرنر با ضربه سر علی قربانی همراه شد که توپ به امید ابراهیمی رسید، اما ضربه هافبک دفاعی استقلال به بدن حسن هوری برخورد کرد و  خط دفع شد.

دقیقه  ۳۴: پاس زیبای  وریا غفوری با شوت تک ضرب جابر انصاری همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: پاس کات بک جابر انصاری به ضربه قیچی برگردان علی قربانی همراه شد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: ضربه زبیر نیک نفس از فاصله ۴۰ متری با اختلاف زیاد نسبت به دروازه رحمتی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: فرار زیبای پور محمد از سمت راست و پاس زمینی او در آخرین لحظه به پای زلیکانی نرسید تا بهترین فرصت برای گلزنی صنعت نفت در نیمه اول از دست برود.

دقیقه ۴۴: ضربه محمد شادکام با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه ۵۰ : سانتر دقیق یعقوب کریمی به روی دروازه با ضربه سر زیبای علی قربانی همراه شد اما توپ به روی تو دروازه برخورد کرد و استقلال از گل اول بازی محروم شد.

دقیقه ۵۶ : کاوه رضایی پشت محوطه جریمه در موقعیت عالی از بازیکنان حریف خط گرفت اما ضربه ایستگاهی را امید ابراهیمی به اختلاف زیاد به بیرون زد.

دقیقه ۶۰: ضربه حکیم نصاری از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان رحمتی قرار گرفت.

دقیقه ۶۱: ضربه کرنر خسرو حیدری در یک رفت و برگشت به امید ابراهیمی رسید و ضربه او با عکس العمل شاجاعانه هوری دفع شد.

دقیقه ۶۴: سانتر وریا غفوری را جابر انصاری با یک ضربه سر آرام به دستان حسین هوری فرستاد.

دقیقه ۷۳: کاوه رضایی در موقعیتی عالی توپ را به سمت دروازه زد اما حسین بغلانی از روی خط توپ را بیرون کشید تا تیمش گل دوم را دریافت نکند.

دقیقه ۷۸: فرار عالی علی عبدالله زاده باعث شد این بازیکن با مهدی رحمتی تک به تک شود اما تکل به موقع زکی پور باعث شد این بازیکن نتواند به سمت دروازه شلیک کند. این صحنه در موقعیت مشکوک به پنالتی اتفاق افتاد.

دقیقه ۸۰: پاس فوق العاده زکی پور از سمت چپ به کاوه رضایی با ضربه این بازیکن همراه بود اما حسن هوری با یک سوپر سیو این موقعیت را از استقلال گرفت.

دقیقه ۸۴: سانتر بی نقص فرشید اسماعیلی روی دروازه یک ضربه می خواست تا وارد دروازه شود اما بختیار رحمانی در این امر ناموفق بود.

دقیقه ۸۷ : ضربه حکیم نصاری از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

 

 

در حاشیه:

 

 

*بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت پیش از شروع بازی سمت تماشاگرانشان رفتند و از آنها بابت حضور در استادیوم آزادی تشکر کردند.
*تماشاگران استقلال از پیش از شروع بازی به شدت علیرضا منصوریان را تشویق کردند و به نوعی استقبال خوبی از بازگشت او به تیم محبوبش کردند.
*مهدی رحمتی  پیش از شروع بازی با رابسون جانوریو و مگویان ۲ دفاع وسط استقلال صحبت کرد و دستورات منصوریان را به آنها گوشزد کرد.
*در حالی که حدود ۱۵ دقیقه از بازی می گذرد دو بار مصدومیت بازیکنان صنعت نفت باعث شده که جریان بازی قطع شود.
*علی قربانی بعد از تعویض از زمین سمت نادر دست نشان رفت و با او خوش و بش کرد.
* استقلالی ها بعد از شکست برابر صنعت نفت به شدت منصوریان را تشویق کردند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...