قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 9th, 2016 | 18:57 ب.ظ| كد خبر: 3868
ادعایی عجیب در فوتبال ایران
خواننده زیر زمینی در خونه به خونه
خواننده زیر زمینی در خونه به خونه امیر مقصودلو پس از این که از سوی استقلال و پرسپولیس پیشنهادی دریافت نکرد حالا در انتظار تیم لیگ یکی است.

به گزارش مغان رسا ، امیر مقصودلو پس از این که از سوی استقلال و پرسپولیس پیشنهادی دریافت نکرد حالا در انتظار تیم لیگ یکی است. تتلو حتی منتظر راه‌آهن هم مانده بود. ولی تیم‌های لیگ برتری اجازه استفاده از او را نداشتند. حالا تیم متمول خونه‌به‌خونه بابل که علی کریمی را هم به عنوان مشاور در اختیار دارد، با تتلو مذاکره کرد.

این باشگاه که هر راهی را برای کسب محبوبیت امتحان کرده، حالا به فکر جذب ستاره زیرزمینی افتاده است. تتلو برای این انتقال دست به دامن رفیق صمیمی‌اش شد. موسی اسماعیل‌پور قهرمان پرورش اندام که اصالتی مازنی دارد قرار شده که این انتقال را نهایی کند. اتفاقی که این خواننده را به آرزویش می‌رساند. شاید هم او از همین نقطه به جام جهلنی برسد. جایی که هر شب از آن حرف می‌زند. امیر مقصدلو در ایسنتاگرامش توضیحاتی داد که : 《 پرسپولیس و استقلال نشد، امیدوارم به خونه به خونه بروم 》.
تیم فوتبال خونه به خونه که امیدوار بود در پایان فصل گذشته به لیگ برتر برسد، با تمام ریخت و پاش هایی که داشت نتوانست جواز صعود به لیگ برتر را کسب کند. این تیم که با اکبر میثاقیان تا رتبه دوم لیگ یک صعود کرده بود به یکباره مدیران باشگاه با او به مشکل خوردند و اکبر اوتی را اخراج و حمید درخشان را به عنوان جانشین او معرفی کردند.

درخشان در پنج مسابقه ابتدایی، حتی یک پیروزی را هم کسب نکرد و همین امر باعث شد رتبه دوم را با رتبه پنجم عوض کنند و شانس صعود به لیگ برتر را از دست دهند. حالا مدیران خونه به خونه بار  دیگر به فکر جذب ستاره ها افتاده اند. با جذب حنیف عمران زاده مدافع سابق استقلال کار را شروع کردند  و حالا طبق گفته ی این خواننده زیرزمینی می خواهند برند هواداران موسیقی را وارد فوتبال کنند…!

پارسینه

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...