قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 23rd, 2019 | 03:52 ق.ظ| كد خبر: 5470
مارک ویلموتس ۳ ساله با ایران امضا کرد
مارک ویلموتس ۳ ساله با ایران امضا کرد سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک از امضای قرارداد همکاری میان مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال ایران خبر داد.

مارک ویلموتس پس از دیدار با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در بروکسل، قراردادی سه ساله را برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران رسماً امضا کرد.

ویلموتس که پیش از این برای بازدید از امکانات فدراسیون فوتبال به تهران سفر کرده بود، طی روزهای آینده وارد تهران خواهد شد تا تیم ملی را در دو دیدار دوستانه برابر سوریه و کره‌جنوبی همراهی کند.

شیخ علی، رایزن روابط دو جانبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در بلژیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تأیید امضای قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات مهدی تاج و ویلموتس در محل اقامتگاه سفارت در بروکسل انجام شد که منجر به امضای قرارداد شد اما سفارت هیچ مشارکتی در این مذاکرات نداشته است.

شیخ علی با رد توافقات انجام شده با سفارت ایران در بلژیک برای پرداخت حقوق ویلومتس گفت: هیچ مذاکره‌ای در این مورد نداشته‌ایم. این موضوع ارتباطی به سفارت ندارد. مذاکرات دو طرفه انجام شده و سفارت نیز هیچ تضمینی به آقای ویلموتس بابت حقوقش نداده است. مذاکرات بین خودشان بوده و سفارت جمهوری اسلامی ایران در حد لجستیک و یک طرفه تنها با آقای تاج صحبت‌هایی را در این خصوص داشته است.

پیش از این رسانه‌های بلژیکی اعلام کرده بودند که مذاکرات تاج و ویلموتس به دلیل اختلاف نظر در اقامت این مربی بلژیکی در تهران بن بست خورده است. این رسانه‌ها از احتمال عدم انعقاد قرارداد سخن گفته بودند./ایسنا


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...