قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 22nd, 2016 | 17:40 ب.ظ| كد خبر: 5049
دادستان پارس‌آباد هشدار داد
برخورد قاطع دادستانی با خاطیان در سهل‌انگاری ساماندهی امور شهری پارس‌آباد
برخورد قاطع دادستانی با خاطیان در سهل‌انگاری ساماندهی امور شهری پارس‌آباد دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد گفت: با تمام توان و با استفاده از تمامی اختیارات قانونی برای هر متخلف و خاطی در امر ساماندهی شهر و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهیم داشت.

به گزارش َمغان رسا به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جلسه کارگروه امور شهری پارس‌آباد اظهار داشت: برکسی پوشیده نیست که فروشندگان سیار و دست‌فروشان به علت نبود کار مناسب و برای تأمین معاش خانواده خود دست به این کار می‌زنند ولی این موضوع نباید به دستاویزی برای تجاوز به معابر و عدم توجه به حقوق قانونی شهروندان محسوب شود.

وی با انتقاد از وضعیت نامناسب دست‌فروشان و سد معبر کردن مغازه‌داران و کسبه و فروشندگان سیار و بی‌توجهی برخی از دستگاه‌های مرتبط و شهرداری در این حوزه گفت: با مسئولانی که در جمع‌آوری و مقابله با سد معبر به وظایف قانونی خود در مهلت داده شده عمل نکنند برخورد جدی قانونی خواهد شد.

طباطبایی تصریح کرد: در صورت تصرف عدوانی معابر از طرف کسبه و مغازه‌داران و فروشندگان سیار و اهمال و سهل انگاری شهرداری در جمع‌آوری، برخورد و حذف مظاهر سد معبر، دادستان به عنوان مدعی‌العموم وارد در این زمینه خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد با انتقاد شدید از وضعیت نامناسب سد معبر و ترافیک شهر پارس‌آباد بیان کرد: شهرداری به جای نسخه پیچی موضوع قانون را اجرا کرده و به وظایف ذاتی خود عمل کند.

وی با تاکید برخورد با مرغ‌فروشان و ماهی‌فروشان دوره گرد در سطح شهرستان افزود: لازم است شهروندان ماهی و مرغ را از مراکز مجاز تحت نظارت و از فروشگاههای معتبر تهیه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب پارس‌آباد اظهار کرد: بنده به تنهایی هر روز بند به بند به کوچه‌های زیر نهر تراب سرکشی کرده و از مشکلات آنها آگاه هستم.

طباطبایی گفت: این جلسات به خاطر سهل‌انگاری و کم‌کاری مسئولان مرتبط در امور شهری برگزار می‌شود و در اینجا اتمام حجت می‌کنم که به عنوان مدعی‌العلوم اگر در جلسه بعدی پالایش و رفع سد معبر و بندهای تنظیم شده در صورت‌جلسه  اجرایی نشود مسئولان خاطی برابر قانون احضار و در صورت نیاز بازداشت خواهند شد.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...