قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 11th, 2016 | 17:03 ب.ظ| كد خبر: 2367
مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل:
۲۵۰ باشگاه ورزشی در اردبیل فعال است/ رسیدن سرانه ورزشی به ۶۸ صدم متر مربع
۲۵۰ باشگاه ورزشی در اردبیل فعال است/ رسیدن سرانه ورزشی به ۶۸ صدم متر مربع مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعال بودن بیش از ۲۵۰ مورد باشگاه ورزشی خصوصی فعال در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش مغان رسا، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ما با فعالیت این باشگاه‌ها بحث استعدادیابی به همراه انجام مسابقات مختلف و جذب نوجوانان و جوانان به مراکز ورزشی را جدی گرفته‌ایم که امیدواریم وضعیت ورزش استان در سال‌ آینده یک وضعیت رو به رشد همراه با حرکت جهشی در کسب مدال‌ها و عناوین ملی، آسیایی و جهانی باشد.

وی سرانه ورزشی استان را ۶۸ صدم متر مربع اعلام کرد و گفت: با تکمیل و بهره‌برداری نهایی از پروژه‌های در دست اقدام این وضعیت روند رو به مطلوبی را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان افزود: در برخی از شهرستان‌های استان اردبیل سرانه ورزشی بالاتر از استانداردهای جهانی است که نمونه آن شهرستان نیر و کوثر بوده، اما در نقطه مقابل در برخی از شهرستان‌ها به ویژه اردبیل این سرانه پایین‌تر است.

بهتاج با اشاره به حمایت‌های جدی از حوزه ورزش و جوانان از سوی مسئولان استانی و پیگیری مصوبات شورای عالی استان در مسیر توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تصریح کرد: این برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها قطعاً در توسعه و پیشرفت ورزش استان اردبیل نقش اساسی و حیاتی دارد.

وی بیان کرد: ما با تشکیل جلسات مختلف این شورا طی امسال سعی کردیم تا در فصول مختلف وضعیت ورزش استان را مورد ارزیابی و دقت نظر قرار دهیم تا زمینه برای پیش‌برد بهتر اهداف و برنامه‌ها تحقق پیدا کند.

بهتاج اضافه کرد: برای پشتوانه‌سازی در رشته‌های مختلف ورزشی و بهره‌مند کردن تیم‌های استان از سرمایه‌های غنی آینده‌دار در بخش آقایان ۲۴۰ نفر و بانوان نیز ۳۰۰ مورد استعدادیابی از افراد زیر ۱۵ سال در استان اردبیل انجام شده است.

وی فعالیت باشگاه‌های خصوصی استان را به تعداد ۲۵۰ مورد یادآور شد و ادامه داد: برای تعیین تکلیف و سرعت‌ بخشیدن به فعالیت هیئت‌ها هم در برگزاری انتخابات هیئت‌های ورزشی و هم مجامع سالانه آنها به تعداد ۱۱ مورد طی امسال اقدام کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت توسعه ورزش همگانی را نیز هم راستا با توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی یادآور شد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های مختلف در مناسبت‌های متعدد طی امسال حدود ۱۰۰ مورد پیاده‌روی با خانواده، ۴۰ مورد انجام ورزش صبحگاهی و ۲۸ مورد کوهپیمایی و گل‌گشت خانوادگی به انجام رسیده است.

بهتاج به برگزاری ۱۱ مورد همایش دوچرخه‌سواری، ۵۰ مورد جشنواره‌های فرهنگی، ورزشی و ۲۶۰ مورد برگزاری مسابقات همگانی اشاره کرد و افزود: ۱۵ مورد برنامه‌های آموزشی نیز در این مدت انجام شده است.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...