قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 10th, 2017 | 06:55 ق.ظ| كد خبر: 5118
بهتاج در بازدید از اماکن ورزشی پارس آباد
ورزش شهرستان پارس آباد بازوی توانمند ورزش استان اردبیل است
ورزش شهرستان پارس آباد بازوی توانمند  ورزش استان اردبیل است ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در حاشیه سفر شهرستان پارس آباد اعلام کرد ورزش شهرستان پارس آباد با وجود قهرمانان و تیم های قدرتمند همواره بازوی توانمند ورزش استان است
به گزارش پایگاه خبری مغان رسا ، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: شهرستان پارس آباد همواره مهد پرورش قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی از جمله رشته های مختلف بوده و گواه این مساله نیز حضور ورزشکاران پارس آبادی در تیم های ملی کشورمان است.
وی با اشاره به جایگاه قابل توجه شهرستان پارس آباد در ورزشهای قهرمانی انفرادی و اخیراً نیز درخشش در فوتسال کشوری عنوان کرد: ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف با حضور در تیم های ملی خوش درخشیده و موفق به کسب مدالهای رنگین در مسابقات ملی ، بین المللی و جهانی شده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل پارس آباد به وجود قهرمان ورزشی قابل توجهی و حضور تیم فوتسال شهید کیان در لیگ دسته دو کشوری در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ورزشکاران و تیم ها باید از سوی شرکت های بزرگ منطقه بصورت ویژه حمایت شوند تا بتوان از این پس شاهد افتخارآفرینی های بیشتری از سوی این جوانان بود.
بهتاج در این سفر دستور داد سالن فجر ۱۲۰۰نفری شهرستان بطور کامل باز سازی از جمله نصب کفپوش استاندار ۷ میلی ، ایجاد رختکن تیم ها و تعمیر سرویس بهداشتی سالن انجام گیرد.
همچنین بهتاج و فرماندار شهرستان پارس آباد میهمان ویژه بازی شهید کیان و همتاز موتور بناب بودند در بین دو نیمه از محمود منصوری قهرمان دوومیدانی دانش آموزان جهان تجلیل کردند .

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...