قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 4th, 2016 | 20:15 ب.ظ| كد خبر: 2199
از قولی که فردوسی‌پور به مردم داده بود ناراحت شدم
واکنش ظریف به عدم پخش مصاحبه ۹۰
واکنش ظریف به عدم پخش مصاحبه ۹۰ وزیر امور خارجه ایران اذهان توطئه‌گرای عده‌ای را موجب عدم پخش مصاحبه‌اش در برنامه ۹۰ عنوان کرد.

ه گزارش مغان رسا به نقل از  “ورزش سه”، عادل فردوسی‌پور قصد داشت در شب یلدای ۹۴ بخش گفت‌وگوی ویژه‌ای برای بینندگان برنامه ۹۰ روی آنتن ببرد که هیچوقت این اتفاق نیفتاد و مسائل مختلفی موجب شد مصاحبه او با محمدجواد ظریف وزیر محبوب دولت یازدهم پخش نشود.

ظریف که پس از این اتفاق واکنشی نشان نداده بود، شب گذشته در برنامه اینترنتی «دید در شب» در گفت‌وگو با رضا رشیدپور پیرامون عدم پخش مصاحبه‌اش در برنامه ۹۰ حرف‌های جالبی عنوان کرد:

حدود ۹ ماه به دنبال مصاحبه بود

مدت‌ها بود ایشان(فردوسی‌پور) محبت می‌کرد و قصد مصاحبه با بنده داشت. حدود ۹ ماه این مسئله ادامه داشت. بعد از برجام نیز او کارش را ادامه داد و خیلی پیگیر بود. هفته‌ای یکی، دو بار اس ام اس ارسال می‌کرد یا با دفترم تماس می‌گرفت تا بالاخره ما در مقطعی گفتیم این مصاحبه را انجام می‌دهیم.

نمی‌دانستم برنامه شب یلدا پخش می‌شود

نمی‌دانستم ایشان قصد پخش مصاحبه را در شب یلدا داشت. واقعا اتفاقی شد و ایشان صبح سه‌شنبه‌ای آمد و گفت پاسخ که می‌دهید در جریان باشید این برنامه شب یلدا پخش خواهد شد و این شب را به مردم تبریک بگویید. تازه آن وقت فهمیدم این برنامه برای شب یلدا است.

تئوری توطئه ما را بیچاره کرده است

بعضی‌ها ذهن توطئه‌گرایی دارند. اصلا این تئوری توطئه ما را بیچاره کرده است. فکر می‌کنند ما از قبل قطعات را کنار هم گذاشته بودیم تا من شب یلدا که بیننده زیادی پای برنامه است قصد مصاحبه انتخاباتی دارم. اصلا من را چه به این حرف‌ها. واقعا اینطور نبود.

فکر نمی‌کردم مصاحبه‌ام انتخاباتی برداشت شود

از اینکه ایشان قولی به مردم داده بود و برنامه‌اش پخش نشد ناراحت شدم. از خودش بپرسید. مصاحبه در سالن آیینه وزارت خارجه صورت گرفت. سالن زیبایی است که از همه مهمانان در آنجا دعوت می‌کنم تا هنر ایرانی را ببینند. پیش از انجام مصاحبه ایشان را به دفترم دعوت کردم و گفتم احساس خوبی ندارم. اصلا فکر نمی‌کردم کسی مصاحبه من را انتخاباتی برداشت کند و انتظار چیز دیگری داشتم. به همین دلیل گفتم شاید مصلحت باشد این کار را انجام ندهیم اما ایشان گفت نه؛ باید مصاحبه انجام شود. ایشان قصد داشت برنامه ویژه‌ای برای بینندگانشان داشته باشد و آنها نیز من را قابل دانستند که به بنده ابراز لطف می‌کردند.

رسم نداریم کسی از شبکه نامه بزند

به مردم قول داده بودند تا این برنامه پخش شود ولی این اتفاق نیفتاد. بعد هم دلایلی که برای پخش نشدن این برنامه آوردند خیلی بد بود. مثلا می‌گفتند از شبکه درخواست نشده در صورتی که هیچوقت چنین چیزی از شبکه درخواست نمی‌شود. برای یک برنامه ما، سه نفر از اعضای آن مثل کارگردان، مجری و … تماس می‌گیرند و این رسم‌ها را نداریم. پس از آن به همین دلیل برخی‌ها که تماس می‌گیرند به شوخی می‌گویم بگویید رئیس نامه بزند تا مصاحبه کنیم.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...