قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 2nd, 2016 | 06:29 ق.ظ| كد خبر: 1708
در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ + تصاویر
علی دایی: گذشته ام را فراموش نمی کنم/ پس از تصادف آخرم، نگرشم نسبت به زندگی تغییر کرد
علی دایی: گذشته ام را فراموش نمی کنم/ پس از تصادف آخرم، نگرشم نسبت به زندگی تغییر کرد برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت و ساعت ۱:۲۳ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

به گزارش مغان رسا؛ برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۴۳ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

سئوال مسابقه پیامکی این هفته به خاطره انگیزترین تصویر از علی دایی اختصاص یافته بود.
۴۰۸۹۹۵۳_۶۲۲
برنامه این هفته نود ، با توجه به تولد علی دایی به وی اختصاص یافته بود.
در بخش ابتدایی برنامه گزارشی از دیدار تیم های استقلال اهواز – ملوان و تراکتورسازی – راه آهن به همراه صحبت های بازیکنان و مربیان و حواشی این دیدار پخش شد.
گزارشی از دیدار تیم های استقلال خوزستان – فولاد خوزستان به همراه حواشی و صحبت های مربیان و بازیکنان دو تیم پخش شد.
پس از تصادف آخرم، نگرشم نسبت به تغییر کرد
بخش نخست مصاحبه با علی دایی به زندگی شخصی وی اختصاص یافته بود.
سرمربی سابق تیم ملی در ادامه حرف هایش خاطره جالبی از فردوسی پور گفت: اواخر دانشجویی من بود که شما (فردوسی پور) به دانشگاه شریف آمدید. تیم ما خوب بودند. بچه های متالوژی خوب بودند و با بقیه فرق داشتند! یک خورده ما خشن تر از شما بودیم!
او در ادامه از زندگی سخت دوران دانشجویی اش خبر داد:  سه سال و نیم در خوابگاه زندگی کردم. نمی توانستم سر کلاس حاضر شوم. سال دوم که به تیم تاکسیرانی رفتم، فوتبال زیاد وقتم را می گرفت. همان موقع در کار پوشاک بودیم و زیاد سر کلاس حاضر نمی شدم.
علی دایی در روزهایی که سوار بر رنوی خود بود؛ زندگی او اکنون با تغییرات زیادی همراه شده اما هیچکس خاطرات روزهایی که با خودروی رنو به سراغ ناصر حجازی رفت. علی دایی در مورد تیپ آن زمان خودش گفت: تیپ آن زمان با الان کاملا فرق می کرد و آن زمان چون سرد هم بود پلیورم را داخل شلوارم کردم. اگر آن تیپم را اکنون داشتم مطمئنا کسی با من ازدواج نمی کرد.
با توجه به حضور در تمرینات فوتبال گاهی بر سر کلاس های دانشگاه حاضر نمی شدم و دوستانم خیلی به من کمک می کردند و همیشه شب امتحان درس می خواندم.
وی گفت: پدرم از بچگی روی من حساس بود و به خاطر پدرم مهندس شدم و مادرم بیشتر در فوتبال مرا تشویق می کرد و مشوق من بود و مدیون پدر و مادرم هستم و هنوز هم گاهی اوقات حس می کنم پدرم مرا دعا می کند.
تصاویری از حضور دایی در مسابقات مختلف پخش شد و علی دایی در مورد این صحنه ها توضیحاتی ارائه می داد.
علی دایی از اتفاقات خود و همچنین تصادف آخر خود صحبت کرد و اظهار داشت: سرما خورده بودم و قرص و داروهای خواب آور مصرف کرده بودم، چند دقیقه پیش از وقوع تصادف برادرم محمد به من گفت که اجازه دهم وی پشت رول بنشیند که من گفتم ۵ دقیقه دیگر رانندگی میکنم که در همین مدت زمان یک لحظه اتفاق افتاد و تصادف کردم.
دایی خاطرنشان کرد: پیش از این تصادف نگرش دیگری نسبت به مرگ داشتم و ترسی نداشتم ولی وقتی در بیمارستان بودم و دختر کوچکم دستش را روی سر من می کشید از خدا خواستم حالا حالا ها زنده بمانم تا فرزندم را به جایی برسانم. آن زمان بود که غهمیدم انسان برای خودش زندگی نکرده و برای عزیزان و اطرافیانش زندگی می کند.
پس از بخش نخست مصاحبه دایی دیدار تیم های نفت تهران – سیاه جامگان به همراه حواشی و مصاحبه های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.
عملکرد لژیونرهای فوتبال ایران در لیگ های خارجی مورد بررسی قرار گرفت.
هیچگاه فکر نمی کردم آمدنم به تهران تا این حد مسیر زندگی ام را تغییر دهد
بخش دوم مصاحبه علی دایی آغاز شد.
او در ادامه درباره حضورش در بانک تجارت و سرمربیگری ناصر حجازی گفت: خدا ناصر خان رو رحمتش کنه، خیلی به من کمک می کرد.
۴۰۸۹۹۵۴_۴۸۶
وی داد: من ۳ سال با بایرن قرارداد داشتم، هرتا ۳ برابر بیشتر از بایرن به من پیشنهاد داد و به هرتابرلین رفتم و خوشحالم روزهای موفقی داشتم و هیچگاه فکر نمیکردم آمدن به تهران برای تحصیل مرا به اینجا و بازی در بایرن و هرتا بیانجامد.
وی در بخش دیگری از خاطراتش در مورد سبیل خود گفت: زمانی که در هرتابرلین بودم یک روز سبیل خود را زدم و ما در اردبیل بودیم و طبق مد پیش می رویم و الان دیگر به ندرت سبیل میبینید و من هم به روز هستم . ( با خنده )
فردوسی پور مجری برنامه نود با علی دایی در مورد تیپ دوران قدیم وی شوخی می کرد و دایی نیز از با خنده و شوخی از تیپ قدیم فردوسی پور در دوران دانشگاه وی صحبت می کرد.
دایی اظهار داشت: برای رسیدن به جایگاه کنونی ام خیلی تلاش کردم و همه این ها خواست خدا بود و واقعا برای رسیدن به یک سری موفقیت ها باید از یک سری علایق بگذری و من هم خیلی تلاش کردم و البته رکوردهای خود را متعلق به خود ندانسته و رکوردم برای ایران است.
وی در مورد بازی ملی خود گفت: بازی با کره جنوبی، امریکا و استرالیا بازیهای خاطزه انگیزی است که مردم همیشه به نیکی از آنها یاد می کنند و من هم از همه بیشتر این بازی ها را دوست دارم.
وی در مورد پاس های گل خود صحبت کرد و اظهار داشت: هر موقع احساس کردم بازیکن دیگری نسبت به من موقعیت بهتری دارد به وی پاس دادم و البته وظیفه اصلی من گل زدن بود و در همین راستا حرکت می کردم.
گزارشی از دیدار تیم های صبای قم – گسترش فولاد به همراه حاشیه ها و صحبت های بازیکنان و مربیان دو تیم پخش شد.
فرج اله یثربی کارشناس داوری برنامه این هفته نود بود.
۴۰۸۹۹۷۱_۷۴۰
داوری دیدارهای پخش شده با حضور یثربی مورد بررسی قرار گرفت.
آنالیزی از پیش بازی ۲ دیدار مهم امروز، ذوب آهن – استقلال و پرسپولیس – سپاهان پخش شد و نقاط ضعف و قوت تیم ها مورد بررسی قرار گرفت.
ایران نود این هفته به بخش دوم سفر به استان کرمان و شهر سیرجان اختصاص یافته بود.
گل گهر سیرجان و ورزشگاهی مدرن آن در این بخش در گزارش ایران نود قرار گرفت. مظفری، کاپیتان تیم گل گهر گفت: بیشتر بازیکنان ما بومی هستند.
مدیرعامل این باشگاه هم در این باره گفت: ما کانون استعدادیابی در باشگاه خودمان تشکیل داده ایم تا از این طریق به شکوفایی نسل فوتبال کمک کنیم.
هواداران کرمانی نیز روبروی دوربین نود قرار گرفتند و از مشکلاتی که باعث شده این روزها مس کرمان در لیگ دسته اول حضور داشته باشد و حسرت حضور در لیگ برتر را پشت سر بگذارد صحبت کردند.
رییس هیات فوتبال کرمان نیز در این باره گفت: توان فوتبال یک استان را تنها با حضور در لیگ برتر می سنجند که این یک ایراد بزرگ است و مطمئنا کرمان پتانسیل بزرگی دارد.
گزارش لیگ یک و نتایج بدست آمده در هفته بیست و چهارم این مسابقات به همراه جدول لیگ و برنامه هفته بیست و پنجم این مسابقات پخش شد.
همدلی در تیم و تمرینات مهم ترین عامل موفقیت است/ شاید علی کریمی از من خوشش نیاید، اما من با وی مشکلی ندارم
بخش سوم مصاحبه با علی دایی پخش شد.
وی در ابتدای صحبت های خود در مورد مسابقات جام ملت ها صحبت کرد.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: متاسفانه جوانان امروز زمان هر کاری را نمی دانند و البته فوتبال نمونه یک جامعه کوچکتر است و هر اتفاقی که در جامعه می افتد در فوتبال نیز می افتد ولی با توجه به اینکه فوتبال پربیننده است هر حرکتی از سوی فوتبالیست ها صورت می گیرد بزرگنمایی می شود ولی باید توجه داشته باشیم فوتبالیست ها و ورزشکاران الگوی جوانان هستند و خیلی باید مراقب رقتارهای خود باشند.
دایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: همدلی در تیم و تمرینات حرف اول را می زند مهم ترین عامل در کسب موفقیت است و باید همیشه این مسئله را مدنظر داشت.
وی در مورد خداحافظی از فوتبال و تصمیمات گرفته شده گفت: اگر به عقب برمی گشتم نیز همین طور می شد و به جام جهانی می رفتم چرا که در خود می دیدم که توانایی این امر را دارم.
دایی در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: برانکو با توجه به جوی که به خاطر من بوجود آمده بود ، مرا از تیم کنار گذاشت.
من علی کریمی را به عنوان کسی که مردم را خوشحال کرده است دوست دارم و مشکلی با وی ندارم، شاید علی کریمی از من ناراحت باشد ولی من مشکلی با وی ندارم.
مشکلی برای استفاده از برادرم نمی بینم! / هیچگاه گذشته خود را فراموش نمی کنم / به جاهایی رسیده ام که در خواب هم نمی دیدم
بخش چهارم مصاحبه علی دایی:
دایی در مورد خصوصیات اخلاقی بهزاد غلامپور و شادی های پس از گل وی گفت: فکر نمیکنم فردی من بهرزاد داشته باشیم و پس از این هم بیاید. شادی گل بهزاد همیشه همینطور بوده و روی سر و کول من میپریده است.
وی در مورد محمد دایی اظهار داشت: محمد تحصیلات خوبی دارد، من نیز نسبت به وی شناخت دارم و چه مشکلی دارد که از وی استفاده کنم؟
بهترین گل ملی: ضربه سر مقابل مس . به پاراگوئه، کره جنوبی و کویت هم گل های خوبی زدم.
بهترین گل باشگاهی: گل دوم که به چلسی زدم.
بهترین مربی: تمام مربیانم خوب بودند ولی ناصر حجازی را خیلی دوست داشتم.
بهترین دوست و بازیکن: با افشین پیروانی بیشتر از همه بودم ولی همه بازیکنان را دوست دارم.
بازی در ورزشگاه آزادی را با پیراهن تیم ملی خیلی دوست دارم.
تکه کلام: خداوکیلی – ببخشید – مطمئنا – کجای دنیا؟
وی در مورد ممنوع المصاحبه شدن خود گفت: کجای دنیا یک مربی را ممنوع المصاحبه می کنند؟ یک مربی باید در مورد فوتبال صحبت کند.
دایی در مورد مشکلش با مایلی کهن نیز به مسائلی اشاره کرد.
دایی در مورد خواسته هایش از زندگی گفت: به هر جایی که خواستم رسیدم و حتی چیزهایی بدست آورده ام که فکرش را هم نمیکرده ام و در خواب هم نمی دیدم. هیچگاه گذشته خود را فراموش نمیکنم.
سئوالات کوتاه و یک کلمه ای:
علی پروین: اسطوره
علی کریمی: اسطوره – همبازی – رفیق
مایلی کهن: بزرگتر
کی روش: با دانش ما مربیان
غلامپور: رفیق خوب
قلیچ: بر باد رفته
برانکو: معلم
نورا: عشق – زندگی
بزرگترین حسرت: در جام جهانی گل نزدم
بزرگترین اشتباه: اشتباه خیلی کردم
از همه دوستانم ، از تمام خانواده و همسر خوبم حلالیت خواسته و از همه آنها تشکر میکنم و برای مردم خوبم آرزوی موفقیت می کنم.
در پایان این مصاحبه هدیه تولدی از سوی برنامه نود به علی دایی تقدیم شد و دست اندرکاران برنامه نود با علی دایی عکس یادگاری انداختند.
در پایان برنامه نود دیداری از دو تیم نساجی و نفت آبادان از لیگ یک به نمایش در آمد که برخی بازیکنان نساجی در اشتباهاتی عجیب زمینه شکست نماینده مازندران را فراهم کردند.
 موسوی به عنوان سرمربی این تیم بعد از استعفا اعلام کرد: “چیزهایی در دلم باقی مانده که بهتر است در این فرصت چیزی درباره آنها نگویم.”
آمار مسابقه پیامکی در پایان برنامه:
۴۰۹۰۰۲۲_۶۵۰
برنامه این هفته نود ساعت ۱:۲۳ بامداد سه شنبه به پایان رسید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...