قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 2nd, 2019 | 14:25 ب.ظ| كد خبر: 5286
سینما انقلاب پارس آباد مغان دچار حریق شد
سینما انقلاب پارس آباد مغان دچار حریق شد سینما انقلاب پارس آباد مغان واقع در میدان امام حسین (ع) این شهرستان امروز پنجشنبه طعمه حریق شد.

واحد رحیمی مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد در خصوص جزئیات این آتش سوزی گفت: ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه قبل از امروز پنجشنبه طی تماس با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی پارس آباد خبر از حریق سینما انقلاب این شهر به آتش نشانی گزارش داده شد.

وی افزود: بلافاصله دو اکیپ همراه با دو دستگاه خودروی سنگین آتش نشانی اطفاء حریق به محل حادثه که در میدان امام حسین واقع در چهارراه امام خمینی (ره) شهر پارس آباد قرار داشت اعزام شدند.

رحیمی ادامه داد: خوشبختانه با حضور به موقع آتش نشانان در محل حادثه عملیات اطفاء حریق آغاز و آتش سریعا مهار شد و از گسترش و سرایت آن به دیگر بخش‌های سینما جلوگیری به عمل آمد.

مسئول واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پارس آباد با بیان اینکه این حادثه مصدومی نداشت، تصریح کرد: برآورد اولیه حاکی از سهل انگاری در استفاده از پیک نیک گاز مایع در پخت غذا حکایت دارد هر چند نتیجه نهایی بعد از بررسی دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی متعاقبا اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: کانون این آتش سوزی یکی از اتاق های سینما بود که توسط ماموران آتش‌نشانی پارس آباد حریق اطفاء شد.

گفتنی است، سینما انقلاب پارس آباد مغان با قدمتی بیش از ۴۰ ساله تنها سینمای این شهر بوده که چند سال پیش نیز دچار حریق شده و پس از بازسازی فعالیت خود را آغاز کرده بود./آران مغان


کلمات کلیدی: , ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...