قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 31st, 2017 | 07:28 ق.ظ| كد خبر: 5167
رئیس منابع طبیعی شهرستان بیله سوار:
ساختمان حفاظتی منابع طبیعی جعفرآباد در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید
ساختمان حفاظتی منابع طبیعی جعفرآباد در هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید به مناسبت هفته دولت ساختمان حفاظتی اداره منابع طبیعی بخش جعفرآباد با حضور مدیرکل منابع طبیعی استان اردبیل، فرماندار بیله سوار و بخشدار مرکزی و جعفرآباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مغان رسا ، در این مراسم مهدی شیرگیر ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: ساختمان حفاظتی منابع طبیعی جعفرآباد با ۱۷۵۰ مترمربع عرصه و اعیان و با اعتباری بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس منابع طبیعی افزود: ساختمان حفاظتی بخش جعفر آباد برای ارائه خدمات بهتر و تسهیل در کارهای اداری برای اهالی بخش جعفرآباد راه اندازی شده است. تا اهالی این بخش بتوانند بدون طی مسافت به مرکز شهرستان بیله سوار از خدمات اداره منابع طبیعی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بخش جعفر آباد بیشترین مراتع ، دامداران و بهره برداران شهرستان را به خود اختصاص داده است اظهار داشت: ایجاد این ساختمان می تواند فرایند کاری درخواست و مشکلات مراجعه کنندگان را سهولت بخشیده و می‌تواند کمک شایانی به ارائه خدمات به مردم و انجام وظایف این اداره باشد.

او از بهره برداری تعداد ۶ بند کنترل سیل و رسوب در حوضه آبخیر نرقشلاقی خبرداد و گفت: از مجموع این بند کنترل سیل و رسوب ۴ بند با حجم بیش از ۱۸۰۰ مترمکعب با سازه سنگی – ملاتی و همچنین دو بند با سازه توری – گابیونی و۲۷۰ مترمکعب حجم سازه با ۴ میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری رسید.

مهدی شیرگیر با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در زندگی انسان گفت: نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بصورت شبانه روزی برای جلوگیری از متجاوزان منابع طبیعی تلاش می کنند تا منابع طبیعی برای نسلهای آینده حفظ شود.

وی اظهار داشت: شهرستان بیله سوار به لحاظ دارا بودن بیش از ۹۴ هزار هکتاز مراتع در این شهرستان نیازمند همکاری مردم در حفظ و نگهداری از عرصه های منابع طبیعی است و از مردم خواست در صورت مشاهد هر گونه استفاده نادرست و تخریب این مراتع و عرصه ها مراتب را با شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...