قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 10th, 2017 | 07:03 ق.ظ| كد خبر: 5124
در شبهای تب آلود مغان، کشت وصنعت مغان به تاراج میرود!؟
در شبهای تب آلود مغان، کشت وصنعت مغان به تاراج میرود!؟ خبر هولناک در این گرماگرم تابستان تب مغان را داغ تر نمود کشت وصنعت مغان فروخته میشود! با لحن محترمانه از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار میشود.

مغان رسا – شرکت کشت وصنعت مغان با تاریخ وهویت مغان پیوستگی همگون دارد رشد مغان و پدیدآمدن و رونق یافتن شهر پارسابادمغان با نام این شرکت پیوند خورده است کشت وصنعت مغان هم بعنوان دسترنج پدران و مادران مردم مغان امروز قلب تپنده منطقه میباشد امروز این قلب تپنده با زحمت این مردم خون را به شریانهای حیاتی کشور میرساند. مغان بواسطه این شرکت خاک خود را به موطن خیلی از مهاجران دور و نزدیک تبدیل نموده است. حال دراین شرایط واگذاری این شرکت در واقع بر آب دادن بنیاد زندگی مردم مغان میباشد.

این شرکت از قدیم مورد طمع خیلی از اربابان قدرت قرار گرفته بود اما هر بار مقاومت مردم مانع این تاراج میگردید. با بلعیده شدن این شرکت توسط بورژوازی متصل به قدرت، عملا دست مردم از این شرکت کوتاه میگردد بخش خصوصی بهره کشی وحشتناکی را از حداقل نفرات بکار گمارده شده خواهد کشید چه تضمینی وجود دارد که این افتخار بهره کشی هم شامل حال من مغان نشین گردد؟ همانگونه که در سالهای گذشته پیمانکاران غیربومی کارگران خود را هم از مکانهای دور وارد این شرکت مینمودند.

حال بااین اوضاع اگر کشت وصنعت خصوصی شود به جزیره خودمختار و حیات خلوت بورژوازی خون آشام و پاتوق اصحاب قدرت بدل میگردد.
این شخصی سازی شرکت مغان گوییا از این رو میخواهد اتفاق افتد که برخی دوستان خاطره ۲۹ اردیبهشت را نمیتوانند هضم نمایند بهر وسیله ای میخواهند نمایش قدرت را در منطقه محروم مغان راه بیندازد و از میان عرق خون وخشم مردم مغان سهمی از این خاک زرخیز مغان ببرند بی گمان نمایش خیره کننده مردم مغان در انتخاباتهای مختلف و رای روشن آنان به اصلاحات هم از عللی هست که اراده اصحاب قدرت وبورژوازی ذکر شده را برای قصاص گیری دوچندان مینماید زیرا با گذشت زمان و تقویت پایه های اصلاح و روشنگری و سازماندهی شدن نیروهای مردمی اصلاحات دراین منطقه مصادره و تملیک اموال عمومی توسط این بورژوازی سخت و ناممکن میگردد بنابراین از اکنون در تلاشند تا کار را یکسره نمایند.

پایان ماجرا به نماینده مغان ختم میگردد شکور پورحسین نماینده مردم مغان اینک “آن” است که سفره دل بگشایی با این مردم ، وقت یقه گیری و جامه دریدن همین الان هست که کفن را نخواستیم .
نماینده شریف مغان در مجلس شورای اسلامی این برنامه واگذاری مغان کار یک شب و دو روز نیست از اصحاب دولت نهم، دهم و تا عوامل موسوم به گروه “بهار” منتسب به پوپولیسم عریان و برخی عوامل قدرت غیرقابل مهار در منطقه چشم به دریای بیکران خاک مغان دوخته اند تا چنگی بزنند و نصیبی بردارند حال آنکه نیازمندتر از همه، این خاک نشینان و برخاک افتادگان مظلوم مغان میباشند.

هرچه بهره ای در این خاک باشد این مردم مغان که با شب و روزهای تب آلود مغان به کشت و زرع مشغولند ابتدائا باید بهره مند شوند الغرض نماینده گرامی جناب شکور پورحسین آخرین خاکریز مغان جنابعالی هستید با لشگرعظیمی از مردم تلاشگر و غیور مغان بعنوان پشتیبان این خاکریز، حال اگر این خاکریز فتح گردد ماه عسل آن ورشکستگان سیاسی پوپولیست و یار غریب آنها از استانهای همجوار که در انتخابات به خانه فرستادید از مغان شروع میگردد و فتحی دیگر رقم میخورد برای آنان که باز در استان همسایه مجلس را بدون “فتحی” شروع کرده اند.

امروز در این گرماگرم خشم آلود مغان، پارسابادمغان همراه بیله سوار در بستر تب آلود میسوزد در این دمای کشنده و در میان تب و سرفه های خونین و پرآشوب دشت مغان، قشری میخواهند میراث تقسیم کنند و حراج ماترک بر اموال این مردم بزنند در حالیکه این مردم برای طلب و استیفای حق ذاتی خویش از مجاری قانونی همیشه آماده اند.

جناب پورحسین گرامی شما نماینده حقوقدان این مردم در این روزهای سخت باید اناالحق گویان به نبرد این جاه طلبان و بفرموده خودتان “جرثومه فساد” بروید که زحمات این مردم قدرشناس و زحمتکش نباید بیش از این مورد طمع برخی عوامل قدرت و بورژوازی حامی آنان قرار گیرد تا آنان “فتحی” دیگر زنده کنند خود میدانند که فتح و فتحی دیگر برآنان روگشا نخواهد بود و طبل رسوایی آنان با افشای مافیای ربایندگان دکل نفت در صفحه تاریخ ایران بزرگ ثبت گردید. والله اعلم

نویسنده : بهنام دوستدار


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...