قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 9th, 2019 | 17:50 ب.ظ| كد خبر: 5425
خبر خوش وزیر کشور به مردم سیل‌زده/ مشارکت بسیج، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده
خبر خوش وزیر کشور به مردم سیل‌زده/ مشارکت بسیج، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای بازسازی و نوسازی منازل آسیب‌دیده رحمانی فضلی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده امیدواریم کار بازسازی تا پایان سال به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار مغان رسا،عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه جلسه کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز دستگاه‌های مختلف عضو کمیته گزارشی از اقدامات خود دادند. تمامی خانه‌های تخریب شده که احتیاج به بازسازی دارد، شناسایی و میزان خسارت‌ها و براورد هزینه‌ها نیز مشخص شده است.

وزیر کشور: وسایل انبوه خریداری و جلسات متناظر در استان‌ها تشکیل شده و پیگیری امور نیز ادامه دارد. امر بررسی و شناسایی به سرعت انجام می‌شود.

رحمانی فضلی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته، موارد ترمیمی باید تا پایان خرداد ماه و بازسازی‌ منازل تا پایان سال به اتمام برسد تا انشاءالله مردم شب عید در خانه‌های خود باشند. انشالله خانه‌هایی که باید ترمیم شوند، تا پایان خردادماه در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی به قراردادهایی با دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: مقرر شد بسیج مستضعفان بازسازی و نوسازی ۱۰ هزار تا ۲۰ هزار واحد مسکونی، کمیته امداد ۱۰ هزار و ستاد اجرایی فرمان امام نیز حدود ۱۰ هزار واحد را برعهده بگیرند.

وزیر کشور تاکید بر اینکه کمک‌ها در حوزه ترمیم خانه‌ها زیر نظر بنیاد مسکن صورت خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: کمک‌های بلاعضو و بانکی، در اختیار تیم‌هایی که بنا به مشارکت در ترمیم دارند قرار گرفته تا زیر نظر بنیاد مسکن اقدام کنند.

رحمانی فضلی در پایان گفت: در این جلسه تاکید شده که استان‌های معین به وظایف محوله خود کامل عمل کنند تا انشاءالله بازسازی‌ها و مرمت‌ها طبق برنامه ریزی صورت بگیرد./باشگاه خبرنگاران جوان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...