قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: فوریه 22nd, 2016 | 10:49 ق.ظ| كد خبر: 2030
بیابانگرد: با بنا صحبت کردم به وزن ۶۶ کیلوگرم برگردم
بیابانگرد: با بنا صحبت کردم به وزن ۶۶ کیلوگرم برگردم دارنده مدال برنز جهان با بیان این که هدفش حضور در المپیک و کسب مدال در این رقابت‌ها است، گفت: طبق صحبتی که با کادر فنی تیم ملی داشتم قرار است به وزن ۶۶ کیلوگرم بروم.

به گزارش مغان رسا؛ افشین بیابانگرد  در مورد کسب مدال طلا در ر‌قا‌بت‌های قهرمانی آسیا و ارزیابی خود از سطح کیفی مسابقات، اظها‌ر کرد: سطح مسابقات در برخی از اوزان خوب و در برخی دیگر پایین‌تر از حد انتظار بود. در وزن من نیز تقریبا همه کشتی‌گیر‌ان مطرح آسیا حضور داشتند و خدا را شکر عملکردم به گونه‌ای بود که نسبت به چند ماه گذشته فرایند رو به رشدی داشتم و ان‌شا‌ء‌الله این فرایند را ادامه دهم تا بتوانم در آینده نیز به موفقیت‌های خوبی برسم. در مجموع همه ما یک تیم بودیم و با انگیزه به روی تشک رفتیم که در نهایت با اقتدار دهمین قهرمانی کشتی فرنگی ایران در آسیا را کسب کردیم.

فرنگی کار وزن ۷۱ کیلوگرم ایران افزود: کشتی اولم مقابل حریف قزاق مهم‌تر‌ین کشتی من و فینال زودرس این ر‌قا‌بت‌ها بود. او قهرمان آسیا و باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی بود، اما دو سالی بود که کشتی نمی‌گرفت. داوران می خواستند که به هر شکلی که هست او را برنده کشتی کنند، اما من جوری کشتی گرفتم که جایی دیگر برای نفوذ داوری نگذاشتم. از این که توانستم با عملکرد خوب خود نظر کادرفنی تیم ‌ملی را جلب کنم بسیار خوشحالم هستم، چرا که با این مدال طلا ناکامی در مسابقات جهانی لاس وگاس را تا حدودی جبران کردم.

وی درباره برنامه‌های خود برای حضور در المپیک، گفت: با کادرفنی صحبت کرده‌ام و اگر اجازه بدهند به وزن ۶۶ کیلوگرم می آیم تا بتوانم برای حضور در المپیک مبارزه کنم. فعلا مسابقه جدی تا ر‌قا‌بت‌های المپیک نداریم و فقط ر‌قا‌بت‌های جا‌م جها‌نی است که آن هم یک تورنمنت محسوب می‌شود. البته دوست دارم اگر بتوانم کمکی به تیم ‌ملی کنم در این ر‌قا‌بت‌ها نیز حاضر شوم.

دارنده برنز جهان در باره چرایی حضورش در وزن ۶۶ کیلوگرم و این که چرا به یک وزن بالاتر نمی‌رود، افزود: وزن من به گونه‌ای است که برای حضور در وزن ۶۶ کیلوگرم مشکل خاصی ندارم اما برای حضور در وزن ۷۵ کیلوگرم مشکلات زیادی خواهم داشت. بنا‌بر‌این طی صحبتی که با کادرفنی داشتم صلاح بر این است که در وزن ۶۶ کیلوگرم حاضر شوم.

وی درباره مبارزه با رقبای سرسختی همچون امید نوروزی، مهدی زیدوند و محمدعلی گرایی برای پوشیدن دوبنده تیم ‌ملی برای ر‌قا‌بت‌های المپیک، گفت: مطمئنا ر‌قا‌بت با این کشتی‌گیر‌ان کار آسانی نخواهد بود، اما من همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم به دوبنده تیم ‌ملی در ر‌قا‌بت‌های المپیک برسم، چرا که هدف من حضور در المپیک و کسب موفقیت در این رقابت‌ها است.

بیابانگرد که موفق شده از شهرستان پارس آباد مغان خود را به دنیای کشتی معرفی کند، در پایان مدال طلای خود را به همشهریانش تقدیم کرد و گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستم با کسب مدال طلای آسیا همشهریانم را خوشحال کنم. باید بگویم پارس آباد مغان در رده جوانان و نو‌جو‌ا‌نان همواره در استان اردبیل عنوان اول را به دست آورده است و در رده‌های پایه استعدادهای بسیار خوبی دارد و این شهر مهد فرنگی این استان محسوب می‌شود. امیدوارم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل شاهد توجه هر‌ چه‌ بیشتر به این کشتی‌گیر‌ان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...