قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 22nd, 2016 | 16:08 ب.ظ| كد خبر: 3566
کار تمامی مراکز دولتی در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود
کار تمامی مراکز دولتی در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود طبق مصوبه هیئت وزیران زمان شروع به کار تمامی مراکز دولتی در روزهای ۱۹ و ۲۳ رمضان با دو ساعت تاخیر آغاز شود.
به گزارش مغان رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، هیات وزیران در جلسه‌ای به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی  که عصر امروز چهارشنبه برگزار شد،‌ مصوب کرد؛ با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر و سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) ، زمان شروع به کار تمامی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها ، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در سراسر کشور در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر آغاز شود.
در ادامه این جلسه اعضای هیات دولت با اختصاص تسهیلات برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی موافقت کردند. بر این اساس بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است مبلغ دو هزار میلیارد ریال تسهیلات از طریق بانک عامل برای خرید تضمینی و توافقی محصولات کشاورزی در اختیار سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران قرار دهد.
هیات وزیران به‌منظور حمایت از تولید داخلی و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان برق بخش خصوصی ، مصوب کرد مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق از شرکت سهامی مدیریت شبکه برق ایران و شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران از شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان خصوصی‌سازی و سازمان امور مالیاتی کشور تهاتر شود.
دولت همچنین نسبت به اصلاح آیین‌نامه ارزیابی اثرات زیست‌محیطی طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ تولیدی ، خدماتی و عمرانی اقدام کرد. اصلاح این آیین‌نامه با هدف تسریع در فرایند بررسی رسیدگی به گزارش‌های ارزیابی زیست‌محیطی طرح‌ها و درعین‌حال تقویت ضمانت اجرایی مفاد آیین‌نامه فوق‌الذکر با هدف کاهش میزان تخریب محیط‌زیست و اثرات سوء ناشی از آن انجام گرفت.
لوایح موافقت‌نامه همکاری اقتصادی بین دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت‌های جمهوری کرواسی و جمهوری لیتوانی از دیگر مصوبات این جلسه هیات وزیران بود.
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...