قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 27th, 2016 | 17:58 ب.ظ| كد خبر: 4118
با حضور نخبگان گرمي
همایش بزرگ آتا‌ اوی در گرمی برگزار شد
همایش بزرگ آتا‌ اوی در گرمی برگزار شد همایش بزرگ آتا اوی(خانه پدری) همزمان با سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به شهرستان گرمی، با حضور مقام عالی استان، نماینده فعلی و ادوار، مسئولین، نخبگان و سرمایه‌داران گرمی در سالن همایش دانشگاه پیام‌نور برگزار شد.

به گزارش مغان رسا ، دکتر مجید خدابخش، استاندار اردبیل در این مراسم با اشاره به اهمیت موضوع صنعت، اشتغال و رفع موانع سرمایه‌گذاری اظهار کرد: توسعه همه‌ جانبه استان در گرو توسعه و پیشرفت صنعتی است که لازمه این امر حمایت از سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری‌هاست.
وی لازمه این کار را ایجاد شهرک صنعتی خصوصی و اختصاصی عنوان کرد و گفت: با اخذ مجوز شهرک خصوصی قهرمان مشکل تامین اعتبار گازرسانی و آب‌رسانی به این کارخانه حل شد و این کارخانه بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

photo_2016-07-27_23-18-56
خدابخش بیان کرد: عملیات ساخت فضای فیزیکی این کارخانه متشکل از پنج سوله دوهزار متری و ۸۰ سوله ۲۴۰ متری به اتمام رسیده و گاز آن تأمین شده و برای انتقال آب تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه برای تقویت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در استان، منطقه آزاد را مطرح کردیم که امیدواریم با تلاش نمایندگان و بکارگیری تمام توان این طرح در مجلس تصویب شود.
امام جمعه گرمی: سفر مقام معظم رهبری به یاد ماندگارترین اتفاق گرمی است
حجت‌الاسلام والمسلمین یدالله صفری، امام جمعه گرمی نیز در این همایش با گرامیداشت سالروز سفر پر برکت مقام معظم رهبری به شهرستان گرمی، اظهار کرد: سفر مقام معظم رهبری به یاد ماندگارترین و بی‌بدیل‌ترین اتفاق شهرستان گرمی است و چندین مشکل بزرگ شهرستان در این سفر رفع شد و قبل از این زمان مردم گرمی در اکثر مواقع در طول هفته با مشکل کمبود آب و مشکلات درمانی دست و پنجه نرم می‌کردند.
وی ادامه داد: این شهرستان با تربیت فرزندان نخبه و شایسته که در حال حاضر در مسئولیت‌های متعدد کشوری و استانی به کشور خدمت می‌کنند چهره نورانی دارد.

ata evi (21)
حجت‌الاسلام صفری خطاب به نخبگان شهرستان گرمی، اظهار کرد: شما نخبگان که از شهرستان مهاجرت کرده‌اید یا صاحب فکرید یا صاحب نفوذ و یا صاحب ثروت. باید از این سه ابزار برای توسعه شهرستان استفاده کنید.
وی با ابراز امیدواری از آینده شهرستان گرمی، ادامه داد: سرمایه‌گذاری همانند قهرمان نیکجو که با سرمایه‌گذاری کلان قصد محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در شهرستان خود دارد؛ از دیگر فرزندان مهاجر گرمی هم تقاضا داریم برای پیشرفت شهرستان گرمی همت کنند که اشتغال‌زایی و کسب روزی حلال از بزرگترین عبادات است.

photo_2016-07-27_23-19-44
دکتر بهشتی: خانه توسعه شهرستان گرمی راه‌اندازی شود
محمدباقر بهشتی در این مراسم گفت: کاهش جمعیت شهرستان گرمی سالانه بیش از ۱- درصد است؛ که این نگران کننده و نیاز است مسئولین به سیاست‌های اعمالی در مناطق محروم بازنگری داشته باشند.
وی با تاکید بر راه‌اندازی خانه توسعه شهرستان گرمی ادامه داد: افراد روشن‌فکر و صاحب نظر ساکن در استان و یا خارج از استان و حتی کشور برای عضویت در این کانون‌ها جذب شده و نظرات توسعه ای ارائه می‌کنند.ویی خاطرنشان کرد: طبق تحقیق و برررسی‌های صورت گرفته از جمعیت مناطق حاشیه‌ای و مرزی کشور کاسته و جمعیت استان‌های مرکزی کشور افزایش می‌یابد و این نشان می‌دهند.
فرماندار گرمی: پیشرفت گرمی به مشارکت سرمایه‌گذاران بستگی دارد
میرعلی‌ رحیمی‌زاد در این مراسم اظهار کرد: علل کاهش جمعیت شهرستان گرمی در سال‌های گذشته حلقه مفقوده‌ای است که باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی ادامه داد: هفت درصد کل جمعیت استان را جمعیت شهرستان مغان تشکیل می‌دهد ولی در تخصیص اعتبارات، سهم این شهرستان بیش از ۲۵ درصد از کل اعتبارات استان است.
وی با بیان اینکه عامل توسعه که اعتبارات می‌باشد از طرف دولت محدود نیست؛ تصریح کرد: نظام و دولت اسلامی در تخصیص اعتبارات تمام توان خود را برای توسعه و آبادانی مناطق به کار می‌گیرد و اعتبارات به بخش‌های مختلف اختصاص می‌یابد که سهم گرمی امسال ۲۲ میلیارد تومان است.
وی از در حال مطالعه بودن ۷ طرح سد سازی و دو سد در حال اجرا خبر داد و ادامه داد: زمین‌های مستعد و پتانسیل‌های آبی شهرستان زمینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نخبگان و سرمایه‌داران خارج از استان در این منطقه است.
وی بیان کرد: علت اصلی مشکلات و عدم پیشرفت شهرستان عدم مشارکت سرمایه‌گذاران است که ۴۲ طرح زودبازده آماده ارائه به سرمایه‌گذاران برای اجرا در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

سیفار


کلمات کلیدی: , , ,
جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...