قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: اکتبر 6th, 2016 | 13:28 ب.ظ| كد خبر: 4557
فرماندار پارس‌آباد:
طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی پارس‌آباد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شوند
طرح‌های نیمه‌تمام آموزشی پارس‌آباد با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شوند فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: برای حل مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش در شهرستان پارس‌آباد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

به گزارش مغان رسا به نقل از تسنیم ، اکبر صمدی ظهر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به افزایش جمعیت در شهرستان پارس‌آباد بیشترین اعتبارات تخصیص یافته مربوط به بخش ساخت و ساز فضاهای آموزشی به این شهرستان تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: برای حل مشکلات طرحهای نیمه‌تمام آموزش و پرورش در شهرستان پارس‌آباد ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است چرا که سالانه با اضافه شدن یک هزار دانش‌آموز کلاس اولی به مدارس نیاز به فضاهای آموزشی بیشترمی‌شود و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال حاضر برای احداث مدارس شهرک‌های تازه تاسیس شده اعتباری در حدود ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شده ‌تا بتوانیم تجهیزات حرارتی مدارس٬ تعمیرات ساختمانی و آسفالت محوطه مدارس را استانداردسازی کنیم و امیدواریم مشکلات مربوط به کمبود فضاهای آموزشی در آینده‌ای نزدیک برطرف شود.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل نیز در این جلسه اظهار کرد: در حال حاضر در حدود یک میلیارد تومان برای استانداردسازی مدارس تخصیص یافته است که تاکنون این استانداردسازی‌ها با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی پیش می‌رود و امیدواریم دانش‌آموزان از این پس در این ارتباط هیچ مشکل و دغدغه‌ای نداشته باشند.

لطفی بیان کرد: برای استانداردسازی تجهیزات حرارتی ۱۶ فضای آموزشی در استان اردبیل اعتباری نزدیک به ۲ میلیارد تومان اختصاص یافته ‌و انتظار می‌رود مسئولان مربوطه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...