قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 30th, 2016 | 13:51 ب.ظ| كد خبر: 3696
زمان و مسیر راهپیمایی روز قدس در پارس آباد اعلام شد/ فرماندار سخنران مراسم خواهد بود
زمان و مسیر راهپیمایی روز قدس در پارس آباد اعلام شد/ فرماندار سخنران مراسم خواهد بود رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پارس آبادمغان مسیر و زمان آغاز راهپیمایی روز قدس در این شهرستان را اعلام کرد.

مغان رسا – حجت الاسلام حسن باقری گفت: در خصوص زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در پارس آباد اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس همزمان با سراسر کشور و چون سنوات گذشته در آخرین روز از ماه مبارک رمضان در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

وی زمان برگزاری راهپیمایی در پارس آباد را ساعت ۱۱ صبح روز جمعه ۱۱ تیر ماه اعلام کرد و گفت: راهپیمایان تنها از یک مسیر از محل میدان سپاه به سمت چهارراه امام خمینی(ره) حرکت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پارس آباد، سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس را اکبر صمدی، فرماندار این شهرستان اعلام کرد و ضمن دعوت از تمام اقشار برای حضور در این راهپیمایی، از برپایی نماز عبادی- سیاسی جمعه به امامت حجت الاسلام صالح اسدی، امام جمعه موقت پارس آباد در پایان این مراسم و در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر خبر داد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس علاوه بر پارس آبادمغان در بخش های تابعه این شهرستان از جمله اصلاندوز و تازه کند برگزار خواهد شد.

۱۶ مرداد سال ۵۸ در حالی که کمتر از یک سال از انقلاب اسلامی ایران گذشته بود، بنیانگذار جمهوری اسلامی در اقدامی هوشمندانه از مسلمانان جهان خواست تا آخرین جمعه ماه رمضان را به عنوان «روز قدس» انتخاب کنند و در این روز همبستگی خود را در حمایت از «حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین» به نمایش بگذارند.

منبع: آران مغان


جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...