قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آوریل 25th, 2016 | 17:29 ب.ظ| كد خبر: 2778
دیدارمسئولین ورزش و جوانان شهرستان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با خانواده شهید ورزشکار دسینه+تصاویر
دیدارمسئولین ورزش و جوانان شهرستان و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان با خانواده شهید ورزشکار دسینه+تصاویر مسئولین ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان به بهانه روز پدر با خانواده شهید ورزشکار این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش مغان رسا ،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد و رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان و جمعی از مسئولین شهرستانی بمناسبت روز پدربا خانواده شهید ورزشکار عسگر دسینه دیدار کرد.
دراین دیدار که در منزل خانواده شهید دسینه  انجام شد، انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آبادبا بیان این مطلب که شهدا در تمام صحنه‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی مردم از تمام اقشار جامعه به دفاع از کشور و حضور در جبهه های جنگ شتافتند و ورزشکاران نیز به فرمان امام(ره) راهی جبهه‌ها شدند.

موسی زادگان خاطرنشان کرد: شهدا از حوزه رزم گرفته تا عرصه های علمی سرآمد بودند به طوری که ورزشکاران، مردم عادی  و بسیاری دیگر با فرمان حضرت امام(ره) به جبهه ها رفتند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان از وظایف ما است و یاد شهدا، اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان نیز در این دیدار گفت : توجه به جایگاه و شان والای شهیدان و تکریم خانواده آنها کمترین کاری است که می توان انجام داد.

سرهنگ بیدار افزود:جامعه ورزش همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در طول هشت سال دفاع مقدس برای صیانت از این مرز و بوم و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی خالصانه جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و ماحصل آن امنیت و آرامشی است که امروز داریم.

صمد نوری عضو شورای شهر پارس آباد و از دوستان شهید دسینه خاطراتی از دوران ورزشی خود باشهید اشاره کرد و افزود :شهدا توسط خدا گلچین می‌شوند و این اسوه‌های ایثار، شجاعت و معرفت و پهلوانی زود از نزد ما رفتند و ما وظیفه داریم راه و فرهنگ متعالی آنها را به جامعه منتقل کنیم و از خدا می‌خواهیم ما را در راه ترویج فرهنگ شهدا یاری کند تا شرمنده آنها نباشیم.
در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از خانواده‌ شهید ورزشکار عسگر دسینه تقدیرشد.

عکس از اشرف داد ده

۱۲۳۵۴

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...