قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 3rd, 2016 | 16:40 ب.ظ| كد خبر: 2846
حجتی: ایجاد کشت و صنعت‌های کوچک در دشت زرخیز مغان در اولویت است
حجتی: ایجاد کشت و صنعت‌های کوچک در دشت زرخیز مغان در اولویت است وزیر جهاد کشاورزی گفت: ایجاد کشت و صنعت‌های کوچک یکی از اولویت‌های اساسی وزرات جهاد کشاورزی است.

به گزارش مغان رسا، محمود حجتی در حاشیه افتتاح بزرگترین مجتمع گاوداری شیری صنعتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کشت و صنعت مغان ظرفیت بسیار عظیمی در راستای توسعه کشاورزی دارد، اظهار کرد: امیدواریم با مدیریت مناسب و اتخاذ برنامه‌های جامع و راهبردی با عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصادی مقاومتی شاهد دستاوردهای مناسب در کشت و صنعت مغان نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد کشت و صنعت‌های کوچک یکی از اولویت‌های اساسی وزرات جهاد کشاورزی است، خاطرنشان کرد: قرار است در این زمینه با برنامه‌ریزی‌های اساسی کشت و صنعت‌های کوچک به ویژه در دشت زرخیز مغان شکل ‌گیرد.

حجتی یادآور شد: ما باید با برنامه‌های راهبردی محصولات را در زنجیره تولیدی و از مزرعه تا سفره برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم بدون هیچ دغدغه‌ای علاوه بر صادرات محصولات کشاورزی درآمد کشاورزان منطقه را نیز افزایش دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی حمایت از فعالان حوزه کشاورزی می‌تواند زمینه توسعه و ترقی این حوزه را در کشور فراهم کند، یادآور شد: مهمترین سیاست دولت یازدهم به ویژه وزارت جهاد کشاورزی حمایت از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران است و من از اینکه نتوانسته‌ام خدمت بهتر و بیشتری به کشاورزان به ویژه عشایر غیور شاهسون انجام دهم شرمنده‌ام.

حجتی با اشاره به دستاوردهای عشایر شاهسون پارس‌آباد مغان در طول تاریخ، خاطرنشان کرد: این طایفه آثار گرانبهایی همواره از خود بر جای گذاشته‌ و انتظار می‌رود با تلاش شبانه‌روزی این قشر تلاشگر در منطقه تحول عظیمی در بخش کشاورزی به وجود آید.

منبع: ایسنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...