قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 28th, 2016 | 17:24 ب.ظ| كد خبر: 4874
جای خالی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پارس آباد
جای خالی انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در پارس آباد انجمن های حمایت از حقوق مصرف کنندگان در چهارچوب قانون حمایت و اساسنامه و همچنین آیین نامه های اجرایی ،با هدف استیفاء حقوق مصرف کنندگان تشکیل می شود

به گزارش مغان رسا ، وظایف انجمن حمایت از مصرف کنندگان در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده در زمینه کالا و خدمات در تمامی امور دولتی، عمومی و خصوصی می باشد انجمن ها حتی به عنوان نماینده مردم می توانند در هر دستگاهی ورود پیدا کنند و تخلفات وکم و کاستی ها را گزارش دهند.
انجمن حمایت از مصرف کنندگان از نظر اجتماعی در جایگاه مهمی هستند و حتی می توانند به اداره ها مراجعه کنند و از دستگاه مربوطه ارزیابی مورد نظر داشته باشند و حتی می توانند ارزیابی خود را تا وزارت خانه مربوطه گزارش دهند.
انجمن ها می توانند بعنوان نماینده مردم به دستگاه های اجرایی نمره مثبت و منفی از نظر عملکرد و حقوق مصرف کننده بدهند که در ارزیابی مدیر تاثیر گذار باشد.

انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان با شناسایی و جلوگیری از ایجاد هر گونه تبانی، انحصار و تحمیل شرایط از سوی عرضه کنندگان کالا و خدمات که سبب کاهش عرضه، پایین آمدن کیفیت یا افزایش قیمت گردد.
یکی دیگر از وظایف انجمن اطلاع رسانی و آموزش توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده به اقشار مختلف جامعه است که باید تخلفات صنفی و اقتصادی توسط مردم به انجمن ها ارائه شود تا از این طریق پیگیری شود
چنانچه اطلاعات مصرف کننده از هر جهتی بالا رود تخلف صورت نخواهد گرفت.

با این تفاصیل جای خالی این انجمن در شهرستان پارس آباداحساس می شود راستی چرا انمجن حقوق مصرف کنندگان د این شهرستان احیا نمی شود ؟ متولیان این امر مهم چه کسانی هستند ؟ اینها علامت سوالی است که برای افکار عمومی مبهم و قابل قبول نیست .

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...