قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: می 25th, 2016 | 17:37 ب.ظ| كد خبر: 3150
فرماندار پارس آباد:
تغییر مدیران در پارس آباد ربطی به انتخابات ندارد
تغییر مدیران در پارس آباد ربطی به انتخابات ندارد فرماندار پارس آباد گفت: عزل و نصب و جابجایی مدیران در این شهرستان مرزی ربطی به انتخابات و مسایل سیاسی ندارد.

به گزارش مغان رسا ، اکبر صمدی روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه بخشداران تازه کند و اسلام آباد این شهرستان افزود: عزل و نصب مسوولان دستگاه های اجرایی در رده ها و سطوح مدیریتی کشور امری طبیعی است و در تمام دولت ها این اتفاق افتاده است.
وی با استناد به فرمایش امام علی (ع) اظهار کرد: مدیریت و مسئولیت در حکم امانتی است که برای مدتی معین به افراد سپرده می شود و نباید به عنوان طعمه به آن نگریسته شود.
وی با اعلام اینکه مدیرانی که خود را با برنامه های و سیاست های دولت تدبیر و امید وفق ندهند کنار گذاشته می شوند، ادامه داد: تغییر و جابجایی مدیران بدون انگیزه های سیاسی و با رعایت اصل شایسته سالاری صورت می گیرد.
وی از تدوین برنامه های اقتصاد مقاومتی برای رونق و آبادانی هرچه بیشتر منطقه خبر داد و گفت: با عملیاتی شدن این برنامه ها و طرح ها، شاهد پیشرفت روز افزون و توسعه هرچه بیشتر منطقه و بهود وضع معیشتی مردم خواهیم بود.
صمدی فعال سازی کارخانه ها و طرح های اقتصادی راکد و نیمه فعال را از اولویت های مهم در این شهرستان عنوان و بیان کرد: هدف گذاری های ما در سال جاری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر پیشرفت و توسعه است.
او به اشاره به برنامه ها و سیاست های اقتصادی دولت تدبیر و امید افزود: دولت یازدهم به رغم محدودیت ها، گام های بلندی را برای رونق اقتصادی کشور و رفع مشکلات معیشتی مردم برداشته است.
فرماندار پارس آبادمغان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به شکل سالم را از توفیقات بزرگ دولت تدبیر و امید دانست و گفت: با تعامل و انسجام کامل بین دستگاه ها و عوامل اجرایی و دست اندرکاران انتخابات ، در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار همانند سایر حوزه های انتخابیه استان، انتخاباتی سالم، پرشور و با مشارکت حداکثری مردم و بدون هیچ گونه جانبداری از کاندیدای خاص برگزار شد.
در این جلسه با اهدای لوح و هدیه از بخشداران قبلی تازه کند و اسلام آباد قدردانی و ‘عدالت حاجی پور” به سمت بخشدار جدید اسلام آباد و “محمد علیزاده” به عنوان بخشدار جدید بخش تازه کند معارفه و مشغول شدند.

منبع:ایرنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...