قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: مارس 9th, 2016 | 17:40 ب.ظ| كد خبر: 2329
تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۵ در هیات دولت
تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۵ در هیات دولت تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۵ توسط هیأت وزیران در جلسه امروز بود که با قید دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

به گزارش مغان رسا، رییس‌جمهور، حضور مقتدرانه و پیروزمندانه قهرمانان کشور در المپیک آینده و حضور تیم‌های ملی در میادین جهانی را از اهداف و خواسته‌های مهم ملی دانست و تاکید کرد: تقویت ورزش همگانی و قهرمانی به عنوان اولویت‌های مهم دولت است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جلسه روز چهارشنبه هیأت دولت، با برشمردن ورزش عمومی و قهرمانی به عنوان ضرورت‌های مهم سلامت و نشاط ملی، اظهار داشت: مردم با حساسیت مسأله ورزش و قهرمانی را دنبال می‌کنند و موفقیت ورزشکاران برای مردم ایران بویژه جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

رییس جمهوری اظهارداشت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان دستگاه تخصصی و مسئول، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌ها به عنوان حامی و پشتیبان این وزارتخانه موظفند که حداکثر مساعی را برای پاسخگویی شایسته به این خواسته ملی بکار گیرند و روند پیشرفت کار را به طور منظم به اینجانب گزارش نمایند.

در ادامه جلسه، هیأت وزیران تعرفه‌های سود بازرگانی کالاهای مشمول قانون مقررات صادرات و واردات را با رویکرد حمایت از تولید داخلی در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات جهت استمرار تولید و خدمات با کیفیت و رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی و جلوگیری از قاچاق کالا و توسعه تجارت خارجی در چارچوب اقتصاد مقاومتی تعیین کرد.

این تعرفه‌ها از ابتدای سال ۱۳۹۵ اجرا خواهد شد. همچنین بر اساس اصلاحات انجام شده در تعرفه‌های مربوط به واردات خودرو، بار دیگر بر ممنوعیت ثبت سفارش و ورود خودروهای سواری با حجم موتور بیش از ۲۵۰۰ سی سی تأکید شد.

تصویب لایحه دو دوازدهم بودجه سال ۱۳۹۵ از دیگر مصوبات هیأت وزیران در جلسه امروز بود که با قید دو فوریت تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

دولت همچنین به وزارت کشور اجازه داد نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقتنامه همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری لهستان ظرف مدت سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام نماید.

منبع: ایسنا

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...