قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: آگوست 3rd, 2016 | 05:02 ق.ظ| كد خبر: 4195
اتهام بزرگ علیه عادل فردوسی‌پور
اتهام بزرگ علیه عادل فردوسی‌پور عادل فردوسی پور در برنامه خود به شدت به کیفیت لباس های این شرکت حمله کرد و حتی از یک کارشناس برای ارزیابی کیفیت لباس‌های تیم ملی با برند جیووا بهره برد.

به گزارش مغان رسا ،  شرکت جیووا با انتشار بیانیه‌ای به برنامه شب گذشته نود واکنش نشان داد.

عادل فردوسی پور در برنامه خود به شدت به کیفیت لباس های این شرکت حمله کرد و حتی از یک کارشناس برای ارزیابی کیفیت لباس‌های تیم ملی با برند جیووا بهره برد.

در بیانیه شرکت جیووا آمده است: «تاکید و اصرار بی سابقه مجری این برنامه ورزشی بر طرح و تکرار مطالب واهی با استفاده از اسناد غیرمرتبط به این شرکت، آن هم در دقایق طولانی از نخستین برنامه سال جدید نشان دهنده اهداف پشت پرده و غیرعادی گردانندگان این سناریو است که نتوانستند قصد و نیت خود از پخش گزارش های بی پایه و اساس به قصد تشویش اذهان و وارد کردن خسارت به یک مجموعه اقتصادی داخلی را تا پایان برنامه پنهان کنند و به صراحت خواستار واردات و جایگزینی یک برند مشخص به جای جیووا شدند.

مجموعه شرکت پارس که ازهفته ها قبل، هشدارهایی درباره شکل گیری این موج جنجال با صحنه گردانی برخی افراد دریافت کرده بود، حالا به وجود شبکه مافیاگونه البسه ورزشی درایران پی برده است تا مانع توسعه این صنعت در داخل کشور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا شود.

این رویه در تناقض آشکار با فرمایشات متعدد و مکرر مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان ایرانی است که متاسفانه از تریبون رسمی رسانه ملی و همچنین فدراسیون فوتبال پیگیری می شود.

شرکت تولیدات ورزشی و بازرگانی پارس نماینده رسمی و انحصاری جیووا ایتالیا درایران، ضمن اعلام مراتب شدید اعتراض خود به این برنامه و مطالب نادرست مطرح شده درآن از ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می کند زمانی متناسب برای پاسخگویی به مطالب مطرح شده، در اولین برنامه نود پیش رو در اختیار این شرکت قراردهد تا با ارایه اسناد متقن و کامل، خود را از این اتهامات وارده مبرا سازد.

همچنین شرکت پارس ضمن ابراز تاسف شدید خود از گفته های ریاست فدراسیون فوتبال ایران دراین برنامه زنده – بخصوص اذعان ایشان به مذاکره با شرکت خارجی حین قرارداد با جیووا که نقض صریح قرارداد فی مابین محسوب می شود – مراتب را جهت پیگیری حقوقی به شرکت مرکزی جیووا در ایتالیا بازتاب خواهد داد.

در پایان شرکت جیووا، حق خود برای طرح شکایت در محاکم قضایی داخلی و مراجع بین المللی از جمله فدراسیون جهانی فوتبال، جهت استیفای حقوق پایمال شده را محفوظ می داند.»

بانک ورزش

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...