قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 21st, 2015 | 09:24 ق.ظ| كد خبر: 890
ساختمان شورای اسلامی شهر پارس آباد افتتاح شد
ساختمان شورای اسلامی شهر پارس آباد افتتاح شد ساختمان جدید شورای اسلامی شهر پارس آباد در آیینی با حضور مسوولان استانی و محلی افتتاح شد.

به گزارش مغان رسا، معاون عمرانی استاندار اردبیل در مراسم بهره برداری از این ساختمان گفت: ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز از مشکلات و معضلات اساسی و مهم ترین مانع خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شهر پارس آباد است.

آذرنژاد بر ضرورت برخورد جدی و قاطع با عاملان هرگونه ساخت و سازهای غیر قانونی در این شهر تاکید کرد و از شهروندان و صاحبان املاک خواست تا قبل از انجام هرگونه اقدام عمرانی و عملیات ساخت و ساز مجوزهای لازم را از شهرداری محل اخذ کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با تاسیس ساختمان شورا، روند خدمات رسانی به شهروندان تسریع و امورات مردم تسهیل شود.

وی به طرح ها و پروژه های عمرانی در دست اجرای پارس آباد اشاره و از فعالیت ها و عملکرد شورای شهر و شهرداری این شهر قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز گفت: با راه اندازی ساختمان جدید در رو به روی شهرداری، این شورا در محلی مستقل و دائمی مستقر و ا مکان ارایه خدمات بهتر به شهروندان با سرعت و دقت بیشتر فراهم گردید.

حسن حسین اوغلی با اشاره به موضوع ترمینال شهر گفت: ترمینال شهر پارس آباد یکی از نیازهای ضروری این مردم می باشد و از مسوولان خواستار همکاری و همدلی برای ایجاد این ترمینال شد.

وی با بیان اینکه کمربندی این در مسیر راهی پر تراکم قرار دارد که حجم بالای ترافیکی را در برگرفته است، افزود: متاسفانه وضعیت آسفالت کمربندی پارس اباد هنوز بلاتکلیف مانده است و زمان مشخصی برای اجرای این پروژه وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد با قدردانی از حمایت های جدی معاون عمرانی استاندار و فرماندار پارس آّباد، بیان کرد: امیدوارم ساختمان جدید شورا، بستری برای خدمات رسانی بهینه، سریع و حداکثری به شهروندان باشد.

در آیین افتتاح ساختمان شورای شهر، فرماندار ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مسوولان دستگاه های اجرایی پارس آباد نیز حضور داشتند.

 

DSC03979_30068

DSC03981_30069

 

 

 

 

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...