قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: دسامبر 14th, 2015 | 19:15 ب.ظ| كد خبر: 647
ابتکار کره ای ها برای مقابله با خودکشی (+عکس)
ابتکار کره ای ها برای مقابله با خودکشی (+عکس) وقتی همگی در تابوت می خوابند فردی با لباسی تمام سیاه شبیه به عزاییل بالای سر هر تابوت آمده و درِ آن را می بندد.

به گزارش مغان رسا؛ شرکت هایی در کره جنوبی برای آشنا کردن مزه زندگی به کارکنان خود و مقابله با پدیده رایج خودکشی در این کشور تجربه ای کم نظیر را روی آنها اجرا می کنند، تا به زندگی دیدی متفاوت پیدا کنند و با چشیدن مزه واقعی مرگ و حضور در مراسم تشییع جنازه خود ، زندگی برای آنها شیرین تر شود.

شرکت هایی در کره جنوبی وجود دارند که تجربه یک “مرگ زنده” را برای کارکنان خود به وجود می آورند تا دید آنها نسبت به زندگی تغییر کند و کمتر خودکشی کنند. آمار ودکشی در کره جنوبی بالاترین آمار جهانی است.

این کشور در سال ۲۰۱۲ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۲۹٫۱ خودکشی موفق داشته است.

این تجربه به این شکل است که کارکنان یک روز به اتاق مخصوصی پر از تابوت وارد می شوند، آخرین وصیت نامه خود را روی یک میز چوبی می نویسند و به صورت زنده با لباسی مخصوص در یک تابوت می خوابند.

وقتی همگی در تابوت می خوابند فردی با لباسی تمام سیاه شبیه به عزاییل بالای سر هر تابوت آمده و درِ آن را می بندد و این گونه برای مدت چند دقیقه تجربه یک مرگ زنده برای کارکنان خلق می شود.

علاوه بر این در این مراکز به کارکنان فیلم هایی از مصاحبه با بیماران سرطانی یا دیگر بیماران صعب العلاج که در واپسین لحظات زندگی خود هستند، نشان داده می شود تا دید آنها نسبت به زندگی شان بهتر شود و از استرس و فشار روانی آنها کاسته شود.

تصاویر زیر گوشه ای از این مراسم ابتکاری کره ای ها را روایت می کند.

resized_1

resized_2

resized_3

resized_4

resized_5

resized_6

 

resized_7

منبع: عصر ایران

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...