قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: نوامبر 23rd, 2016 | 19:08 ب.ظ| كد خبر: 4852
روستوف معادلات را به هم زد
برد تاریخی روستوف با گل آزمون
برد تاریخی روستوف با گل آزمون روستوف در دیداری خانگی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه ۳-۲ بایرن مونیخ را شکست بدهد.

به گزارش مغان رسا ، بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه روستوف ایجاد کنند. در دقیقه ۹، اشتباه اولریش و بداشتوبر، می توانست به گل اول روستوف منجر شود اما تیم میزبان نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی بازیکنان میزبان تا اندازه ای جلو کشیدند اما این شرایط خیلی طول نکشید و بایرنی ها بایرن دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند. اولین موقعیت جدی بایرن در دقیقه ۲۳ ایجاد شد اما ضربه سر بداشتوبر روی کرنر داگلاس کاستا، راهی به چهارچوب دروازه روستوف پیدا نکرد.

برتری بایرنی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۳۵، سرانجام قفل دروازه روستوف باز شد. بعد از اینکه ضربه رناتو سانچس توسط مدافعان روستوف بلوکه شد، اشتباه سزار ناواس در دفع توپ، یک موقعیت عالی را نصیب داگلاس کاستا کرد و او هم با ی شوت تماشایی، دروازه را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد کنند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، حرکت تماشایی سردار آزمون، گل تساوی روستوف را رقم زد.

سردار که با دیمیتری پولوز صاحب موقعیت شده بود، با یک توسر توپ عالی جروم بواتنگ را پشت سر گذاشت و با یک ضربه دقیق، اولریش را مغلوب کرد. نیمه اول با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم را روستوف بهتر آغاز کرد و تنها ۴ دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل رسید. بواتنگ شب بدش را با خطای پنالتی روی نوبوآ تکمیل کرد و پولوز با یک ضربه مطمئن، حساب کار را ۲-۱ کرد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه ۵۲، بایرن کار را به تساوی کشید. روی یک حمله همه جانبه از بایرنی ها، پاس ریبری در داخل محوطه جریمه به برنات رسید و او هم با یک ضربه تماشایی از زاویه بسته، بار دیگر کار را به تساوی کشید.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان روستوف به تیم برتر میدان تبدیل شدند و چند بار روی حرکات خوب آزمون و نوبوآ، روی دروازه بایرن خطرساز شدند. این برتری سرانجام در دقیقه ۶۷ به ثمر نشست.

خطای تیاگو روی پولوز، یک ضربه آزاد نصیب روستوف کرد و نوبوآ با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اولریش فرستاد.

بایرنی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در ۲۰ دقیقه پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و حملات خطرناکی روی دروازه روستوف داشتند.

ورزش سه

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...