قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: اکتبر 17th, 2016 | 13:20 ب.ظ| كد خبر: 4623
دیدار کارکنان و نمایندگان جامعه ورزشی با امام جمعه پارس آباد /در اسلام ورزش جزء دین است
دیدار کارکنان و نمایندگان جامعه ورزشی با امام جمعه پارس آباد /در اسلام ورزش جزء دین است حجت الاسلام رشادی در دیدار با جامعه ورزشی گفت:در اسلام ورزش جزو دین است و ائمه ما هم خود ورزشکار بوده و بر ورزش تاکید داشتند

به گزارش مغان رسا ، حجت الاسلام رشادی  در این دیدارضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش گفت:در اسلام ورزش جزو دین است و ائمه ما هم خود ورزشکار بوده و بر ورزش تاکید داشتند .

امام جمعه پارس آباد بر تعامل و همکاری با آموزش و پرورش تاکید کردند و بیان داشتند اداره ورزش و جوانان باید به ورزش مدارس توجه ویژه داشته و آن را ساماندهی کند برای ساماندهی بهتر ورزش مدارس هم باید دورهایی را برای معلمان ورزش مدارس  برگزار نمایید و آنان را اهمیت و تاثیر ورزش در مدارس آشنا بکنید .

photo_2016-10-17_16-42-37

نماینده ولی فقیه در شهرستان همچنین خواستار حمایت و اسپانسری شرکت های بزرگ منطقه  از تیم های منتخب شهرستان که در لیگ دسته ۳ کشوری و از  ورزشکاران  مدال آور که جز مفاخر و افتخار شهرستان هستند تاکید کردند.

حجت الاسلام رشادی در پایان با تقدیر از تلاش های اداره ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که با استمرار این تلاش ها بیش از پیش شاهد پیشرفت در زمینه ورزش و با تبع آن سلامتی جسم و روح مردم باشیم.

photo_2016-10-17_16-41-51

انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت های ورزشی انجام شده طی شش ماه ابتدایی سال ۹۵ و برنامه های هفته تربیت بدنی ارائه کرده و بیان داشتند : ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی همواره جزو اولویت های اصلی در شهرستان بوده و خواهد بود. و ایشان خواستار حمایت افزونتر مسولان از جامعه ورزش شهرستان شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان با بیان اینکه اعتبار عمرانی این شهرستان بالغ بر یک میلیاردو سیصدو پنجاه میلیون تومان در سال جاری است ازاحداث زمین چمن مصنوعی و توسعه ورزش روستایی خبرداد.

انور موسی زادگان افزود : علی رغم کمبود سرانه فضای ورزشی ، شهرستان پارس آباد قطب ورزش قهرمانی و همگانی است به همین خاطرمدیرکل ورزش و جوانان استان توجه و نگاه ویژه ای به شهرستان دارند.

photo_2016-10-17_16-41-43

 

وی با بیان اینکه امروزه یکی از نیاز های اساسی مردم  سلامت جسم وجان و شادی و نشاط فردی و اجتماعی است ورزش و تربیت بدنی مقوله‌ای نشاط‌آور برای عموم مردم دانست و تاکید کرد ورزش وفعالیت بدنی نیروهای نهفته جوانان را به شیوه‌ای مناسب تخلیه می‌کند و برای میان سالان و سالخوردگان یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

photo_2016-10-17_16-48-49

 

 

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...