قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: جولای 24th, 2016 | 17:29 ب.ظ| كد خبر: 4082
مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل: ‌
قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل به چرخه پرواز باز می‌گردد
قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل به چرخه پرواز باز می‌گردد مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل گفت: پروازهای فرودگاه پارس‌آباد هم‌اکنون با هدف اجرای طرح‌های توسعه از جمله تعریض و تطویل و روکش باند تعطیل است و به محض تکمیل و اتمام عملیات تجهیز شاهد تداوم پروازهای این فرودگاه خواهیم بود.

به گزارش مغان رسا ،سید فخرالدین هاشمی عصر امروز در جریان بازدید از عملیات فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: عملیات اجرایی فرودگاه پارس‌آباند روند رو به رشدی را سپری می‌کند که در همین راستا ۳ هزار تن قیر برای تکمیل سه لایه باند این فرودگاه اختصاص یافت و با اجرای سه لایه آسفالت و ارتقای مقاومت باند، امکان برقراری پرواز هواپیماهای فوکر ۱۰۰ و ای‌تی‌آر ملخی در رده بدنه کوچک در این فرودگاه فراهم خواهد آمد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال‌های اخیر برای راه‌اندازی و تکمیل این پروژه مهم منطقه‌ای در پارس‌آباد، افزود: در سال‌های گذشته شاهد روند رو به رشد این پروژه عظیم مردمی در منطقه بودیم که در حال حاضر با یک لایه آسفالت دیگری که این فرودگاه نیاز مبرمی برای تکمیل و افتتاح آن دارد امکان عملیاتی کردن نشست و برخاست هواپیماهای ای‌.تی‌.آر ملخی در رده بدنه کوچک مهیا می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه از سال ۱۳۹۱ با تصمیم مدیران استان و فرودگاه‌های کشور قرار بود با بهسازی و نوسازی، امکان نشست و برخاست هواپیماهای فوکر ۱۰۰ در این فرودگاه فراهم آید، اظهار کرد: قراردادی در این زمینه در خرداد ماه سال ۱۳۹۱ با شرکت منعقد شده و بیش از سه سال است که فرودگاه پارس‌آباد تعطیل بوده که خوشبختانه هم‌اکنون شاهد برقراری و آغاز دوباره عملیات بازسازی و بهسازی آن در منطقه هستیم.

هاشمی بیان کرد: پروازهای فرودگاه پارس‌آباد هم‌اکنون با هدف اجرای طرح‌های توسعه از جمله تعریض و تطویل و روکش باند تعطیل است و به محض تکمیل و اتمام عملیات تجهیز شاهد تداوم پروازهای این فرودگاه خواهیم بود.

وی گفت: این فرودگاه به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان اردبیل در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور شد که در طول این چند دهه متحمل برخی کم‌لطفی‌هایی نیز بوده که در این زمینه همت مضاعف مسئولان را برای روپاشدن مجدد می‌طلبد.

تسنیم

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...