قیمت طلا و آهن
قیمت ارز
قیمت خودرو
شاخص بورس اوراق بهادار
وب لوکس
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
باشگاه کیواسپرت افق
تاریخ انتشار: ژوئن 20th, 2016 | 19:20 ب.ظ| كد خبر: 3541
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد:
سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه فرهنگی کشور است
سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه فرهنگی کشور است رئیس اداره تبلیغات شهرستان پارس آباد گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان قرارگاه فعال فرهنگی کشور، نقش پیشتازی را در این زمینه ایفا کرده است.

به گزارش مغان رسا ،حجت‌الاسلام حسن باقری با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این نهاد مقدس بعد از تأسیس، منشاء خدمات گسترده فرهنگی و دینی بوده است و بارها حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله) عملکرد این نهاد را ستودند.

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را مولود تفکر و اندیشه زلال امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: اگر تلاش های بی وقفه مجموعه تبلیغات اسلامی در سراسر کشور نبود، قطعاً امروزه مشکلات فرهنگی و اجتماعی فراوانی داشتیم و این ضرورتی بود که در اندیشه امام (ره) شکل گرفت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد افزود: این سازمان به‌عنوان قرارگاه فعال فرهنگی کشور، سیاست‌گذار بسیاری از برنامه‌های فرهنگی بوده و نقش پیشتازی را دراین زمینه ایفا کرده است.

باقری ادامه داد: پیامبر (ص) در انتقال رسالت خود به مردم دچا نامهربانی های زیادی شد ولی هیچگاه از رسالت خویش بدور نماندو با توکل بر خداوند بر همه سختی ها پیروز شد.

وی اظهار داشت: طلاب جامعه اسلامی باید الگو برداری از همه جوانب زندگانی حضرت محمد (ص) داشته باشند و با رفتار و اعمال و کردار خود،بتوانند جامعه را تربیت کنند.

باقری، سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از با ارزش ترین و کارآمد ترین مجموعه های فرهنگی کشور عنوان کرد و گفت: با رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری این سازمان از بدو تاسیس تا کنون خدمات ارزشمندی هم در زمان جنگ و هم بعد از دفاع مقدس انجام داده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد همچنین از تجلیل مبلغین و مبلغات حوزوی این شهرستان در سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات اداره تبلیغات پارس آباد خبر داد.

منبع: آران مغان

جدیدترین
پر بازدیدترین
نظرسنجی
  • طراحی سایت را چگونه ارزیابی می کنید

    • خیلی خوب (71%)
    • خوب (24%)
    • ضعیف (3%)
    • متوسط (2%)

    جمع آرا: 505

    Loading ... Loading ...